Happy new year :D

I dag eller i natt är det nyårsafton :D Jippie !!!
Eller det är ju nyårsafton i dag men men, jag vet inte hur man ska säga, at tdet är nyårsafton i dag är ju sant, men det är ju egenligen på nyårsdagen man skjuter raketer :p

Mommo skulle göra efterrätt, me ntill vad? Vi ska inte ens äta mat där xP , men hon kanske menar efterrätt efter raketerna?? :P

Vi ska äta mat hemma sen, fläskfilé och nåt till q;
och så ska vi skåla med multivitamin dryck och mor och far dricker väl ngt annat xP

Just nu är Stfan och Maria här med sina barn Alma och Isak dvs mina tremänningar. Stefan är då pappas kusse.

Klockan är 12.13 och jag har inte sett eler hört nå raketer, jag har inte kollat så mkt ut genom fönstret men ändå, min bror har sett en, så stan är inte död iaf. :D

I daska det fotas ;'D

Host host host host, jag har hosta Xo

Kommentarer:

1 Sandra:

Haha, låter nice ;D

Kommentera här: