"Är det grupptryck eller gillar dom musiken?"

Jag och Sandra har varit på stan i dag... På Domus så satt vi där i mitten av trappan, vars det finns bord och stolar. Så kom punkarna uppåt dit igen, dom hade suttit där innan vi satte oss där. Så när dom gick förbi så sa jag "tyvärr asså", åt Sandra, fast riktat åt dom. Sen när jag tyckte det lät kul och sa det några ggr så märkte jag att dom satt ovanför oss, när man gått upp för trappan xD

Dom lyssnade på nåt som tydligen är musik och då sa jag: "Är det grupptryck eller gillar dom musiken?"

HAHAHAHHAHAHa, fatta vad kul de var XDDDDDDDDDDD
Sandra höll på att skämmas ihjäl så vi gick där i från...

Slutet gått, allting gått...

Hejdå ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

Så är mobbad Sanna. xD

2 Sandra:

Såå mobbad Sanna. xD

3 Sandra:

Hm.. Upsi

4 Sandra:

:D

Kommentera här: