Gott nytt år! <3

Hej, hoppas ni får ett fint år! :)
Själv ska jag göra allt för att höjja mina betyg som vissa lärare sagt att jag har chans att göra, och så ska jag försöka på dom andra ämerna med, så klart.

Jag har varit ganska trött i dag, klockan är ju inte så mycket, men när jag står upp så känner jag mig matt. Senare vid 17.00, så ska vi till fammo och äta, sen på kvällen kommer Sirpa och Stefan (Jeccas mamma och hennes kille), hit och äter tacos.

Sen blir det raketer.  :) Vi brukar alltid vara på skridskobanan, men nu i år ska vi vara på gården och skjuta. Det skjuts så mycket där vid skolan så vi tänkte vara hemma och sjkuta nu. :)

Från google!

Synd att det inte blev som planerat. /: Älskar dig mest vännen! ♥

143928-232 ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

Hoppsan du får en fin nyårsafton gumman! Min har i alla fall börjat som dom brukar, med skit. Men aja, jag brukar inte ha nån bra nyårsafton ändå. Ska ju med Jimmy sen så det kanske blir bättre. Aja, ha ett trevligt nyår. :)

2 Mindy:

Gott nytt ååår.. =)

3 malin:

Tack,ett lycka till kan behövas:D it feels good. :) Gott nytt år :D

4 Maria:

gott nytt år :)

5 S.A.N.D.R.A <3:

fin bild =)
Gott nytt år! :)

6 sanna:

ha en första trevlig dag på 2008:)

7 Karin:

tycker jag me:) ha en fin dag!

8 amanda:

god fortsättning på nya året för dig med :)

Kommentera här: