Jul/magsjuka

Magsjukan härjar. Det började med att Dennis hade det, sen pappa och nu mamma med. Hoppas jag, ita och Daniel slipper det. Bokstavligen så H.A.T.A.R. jag magsjukan.

Julen har varit bra, förutom att pappa låg hemma hela dagen, medan vi var hos fammo och mommo.

Jag har fått massssa julklappar. Bl.a:
* Tv-box
*Jacka
*Pengar
*Kläder
*Sminkgrejs
*Ansiktsmaskgrejs och sånt
och mkt mkt mer. :)

Vanliga fall brukar småbarn vara livrädda för tomten, men inte Dennis. Han stod med händerna i byxfickorna och pratade på hela tiden. :)
 

143928-229

143928-230
Ansiktsmakerna och de andra "maskerna" jag fick. :) 
143928-231

Kommentarer:

1 Sandra:

Jag slutade inte grina förän julafton var slut när tomten kom. Jag skulle heller inte grina lite om vi hade haft eran tomte, masken ser ut att komma från en skräckfilm eller nåt.

2 Sandra:

Sover du på en speciell sida av sängen?
Jo ovanpå

Har du åkt i en ambulans?
Ja det var kanske därför jag dog

Har du någon gång fått fortkörningsböter?
ja när jag åkte stjärtlapp

3 Sandra:

HJÄLP. Jag snodde en grej från din stilmall som jag sen inte behövde och nu har du hela min design på bloggen. O_O Öö.. jag har lite att fixa till

4 malin:

Detsamma:)

5 Lenita:

svar: detsamma! :)

6 isabell:

det samma ;)

7 Mindy:

Gott nytt år till dig med :) Hörde btw att du gett Sandra små tomtar, cute! Lille Dennis då. :D

8 Zack:

Gott slut & Gott Nytt År!

Hugs from Zack

Kommentera här: