Födelsendag i förtid ;-)

Hejsan, jag fyller år nästa onsdag, om 4 dagar när pappa är i Härnösand, därför firar dom mig idag, familjen.
Jag fick Nautiluskort och ett 'gruppkort' på "köpet" och en handduk och en vattenflaska med Nautilus tryck   :'-D
Av Lenita, Daniel och Dennis fick jag en "handbollslott" som Lenita ska sälja, men den vann jag ingenting på  /-:  

Senare  idag så tror jag att vi ska köpa pizza, mamma sa det i går iaf, och att jag skulle få välja en ^^.
q; tar en som bara jag tkr om ;-)
ihi, nejdå.

De förra inläggen jag har skrivit asså dom som inte är så gamla, har jag bara skrivit så lite i och det ser så tomt och tråkigt ut..

Föresen så väckte dom mig på morgonen och sjöng, åå så åt vi Vienetta med jordgubbssmak, alltså det är ju en glasstårta då ;P, och kakaor (åt inte jag) såg lockande ut men jag höll mig (:
Du vet sån där Brago eller nåt jag tror att det är Brago, men det är iaf chocklad på ^^ 
&så drack vi Sprite (-:  ........*Det börjas i tid*........ :b  
........om du förstår vad jag menar? Haha........

Kommentarer:

1 Sandra:

Åh så mysigt. :D Grattis Sanna på din låtsasfödelsedag! (L)(L)

2 Sandra:

Vadå "tomt & tråkigt"? Mitt inlägg är fan det bästa i hela bloggen. XD

3 Sanna:

hahahhah vaddå var den lång eller? (: :P

4 Sanna:

du har skrivit 2 styckna :P

Kommentera här: