I dag är det få se nu...Söndag

Mycket trevligt va det att städa i dag q-; skulle gärna börja göra det oftare I-; haha fyyyyyyyy fan, vad det är tråkigt alltså!!!

I morgon så ska vi till Bolkiskolan på info om Kafuta, vi ska nämligen ha "Solidaritetsdag" 1/3 på Bolki (-:
SEN efter informationen så ska vi ha HELKLASS gympa, skridskor, guah vad suuuugigt.. )-8

Jaja, Sandra har inte ringt någonting i dag och tänker inte ringa heller! ehm, jag har ringt till hennes mobil, men typ busringt så att hon kanske kommer på att ringa..
Den snåla fan vill att jag ska ringa ist XD ahahahhaha, jag skojjar bara Sandra, men.... SKÄRPNING!!!

Föresten är det på Bolakskolan dom snygga håller till   ♥__♥

Kommentarer:

1 H-F:

Bolagsskolan is the shit ^^ Gud, så roligt vi hade på vår tid. Och, ja. Alla som är snygga går på bolki. eller högalid d; så var det på stenåldern när jag gick där iaf d; Solidaritetsdag är kul ^^

2 Sandra:

Jajamän. Detta förblir min livs sista dag men men.. :) Haha, jag har inte ringt nej. Jag har haft fullt upp. ^_^ Vart ända bort till Jukkas vettu, hahaha.

3 -Sanna-:

Jag avgudar mig 8) tro jag jag sa

4 Sanna:

ja,aa trevligt (: :D

5 Sanna:

GRATTIS SANNA (L)(L)(L) :D

6 Sanna:

Du skriver ju aldrig här och jag blir så förbannad! :-|

7 Sandra och dom 2 innan med:

Oj fan, det var ju jag Sandra som skicka förra komentaren och den innan det och allt. XDD

8 Sandra:

Meh, kom igen! Seg du är. :|

Kommentera här: