Blogg sugen

Mjooo, skrivit ganska mycket de senaste dagarna.. (:
Jag ska nog åka till Allhuset i Kangos för att skriva lite blogg.. :) Förbered dig på det Sandra, så du kan kolla min blogg regelbundet ;) men om det är massa folk där dvs. i min ålder, så orkar jag inte vara där på datan..
Jag får för mig att alla är stroppar eller fjortisar elelr något liknande.. :P

HAhahah..

På måndag börjar mitt "nyttiga liv" då jag inte sätter i mig vad som helst, när som helst, hur som helst och hur mycket som helst.. + att jag ska försöka gå 30 minuter om dagen, men kanske inte riktigt, för vi spelar ju typ fotboll och har springtävlingar (antar jag) så vissa dagar kanske jag inte prompar.. q:

EHM............. Jag tror närmare bestämt att det är OC som är på tv nu o; synd att jag inte följt alla avsnitt, eller inte?
Eller ja, beror på vikka dagar den är/har varit.. På helger hade det ju passat, men jag hade ändå inte orkat tror jag... 

Melissa, heter hon så? Tror att det är det programmet...

BYE ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

Marissa ju. :D Ja, det är väl bra på sätt och vis att du inte sett allt. För man blir beroende. Men det är tråkigt ändå för det är kul att vara beroende :D Jag ska gå och bli beroende av nåt annat nu har jag planerat. :) Ja, du kan ju alltid skriva från Allis. :) Du är inte så dum som du ser ut. :D

2 sanna:

men alis har sommarstängt /: :P

Kommentera här: