Sommarlov

Ja som ni kan tro så är det sommarlov.. Haft det i några timmar..
Förra året vid den här tiden så räknade Sandra ut i sanden på skolgården antal minuter åå allt som vi hade sommarlov, och sen samma dag (tror jag) så sov vi i tält, på hennes gård, med sopsäckar som regnskydd. Vi byggde den som en lappkåta, men fick veta att den skulle bli rund XD
SAKNAR!!!!!!!!!!!!

Men i dag så ska vi åka till Kangos, vill inte det i dag.. Vill göra det som skulle bli våran tradition, som vi pratat om i säkert mer än ett halv år, men nu ska jag nobba Sandra och dra här i från, och jag log säkert när jag sa det.. Men fuck, jag vill åka dit i mon ist, eller ngt.. Eller kanske inte, för vi har ju planerat, och då blir det jobbigt kanske att åka imon om vi sover i tält åå sen ska jag hem åå allt? eller vet inte.. Hade det ju blivit ändå, men ändå :P men självklart hade jag vela sova där :D <3

Sandra du får ta ditt tält till Kangos eller så får vi sova i vårat tält som myggnätet är lite sönder i.. .(:       ;b

Mommo kom nyss med 10 rosa rosor med ett kort på som det står:
 "Hauskaa kesää. Lapset ja mamma & pappa. Önsk. Mommo & moffa."

Översättning: " Glad sommar. Barnen och mamma & pappa. Önsk. Mommo och moffa."

Gulligt eller hur? (:

Förra året fick vi med "Grattis till examen" :)

Vi fick betyg i dag, visste alla betyg utom slöjd.. (Vi samlades bakom simhallskiosken), och sen fick vi mjukglass, med rån :D

Föresten så gav jag och Sandra rosa blommor och ett kort till Marie. Framsidan på kortet "tack" insidan:
"Tack för det här läsåret! Glad sommar önskar Sanna och Sandra" och så tack igen på en skylt..
Den var i ett kuvert som det stod Glad sommar på och så hade jag ritat två blommor dit.. :p

"Tack så mycket" sa hon, och innan vi gick in i kyrkan när vi stod i trappen så tänkte jag ge dom, men då nobbade hon typ mig och sa: " kan jag ta dom sen ist" eller ngt sånt.
Jag log och nickade..

P.I.N.S.A.M.T.
Jag hade räknat med att vi skulle få en kram för blommorna, men icke..
 Jaja snobb.. q: 

Byebye ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

Hahaha snobbiga Marie. :-) Vad hettere nu... jo! eller nej jag kommer inte ihåg. Jo just just. Tältet. Hmm.. Men vi kunde ju sova igår men jag ville inte men hallå det känns bara kallt och jävligt. Tänk om det hade vart varmt. (L) Jag kommer om tre veckor bara så du veeeeeeeeeet ;)

2 sanna:

om 3 veckor? till kangos eller? :P haha, men dy kab ju kanske ta med tältet dit? :P :D

Kommentera här: