:)

I dag blev huset vårat och papa har dragit till H.sand, så mamma håller på att åka med kartonger till huset. Ita, jecca och Daniel krattar gården där, jag sitter här för Dennis sover :)

I morgon är det skola igen och hur känns det?
Sandra är i Kurra och myser, men hon är på intåg. (: trevligt, kanske man umgås senare i dag då? :)

Jag är hungrig och det är ju så att jag inte orkar lyfta på arslet och gå och hämta nånting.
Jag lyssnar på musik och för tillfället på, Fergie-big girls don't cry :)

I går dog moffas äldre bror, 67-8 år gammal. Han hette Sven och var en av dom två av hans bröder som är übertrevliga, och desutom var hans utseende väldigt likt moffas. Han och hans fru hade varit ute i skogen och plötsligt hade han bara fallit ihop, och när ambulansen kom så var han redan död. Så nu har mommo, moffa och uffe (moffas andra bror), åkt nånstans för att hämta Svens fru. Hon vill inte köra hit själv i sitt chocktillstånd.

Sven och moffa hade pratat, dagen före han dog, i telefon i drygt en halv timme för Sven hade så mycket att säga, sa moffa.
Jag tycker att det var himla bra att moffa fick prata med han innan...
Sen hade moffa också sagt, att Sven sagt förra veckan:
Det är ju nästan skämmigt hur bra man mår, inte en krämpa har man.

Kommentarer:

1 Melinda:

Jadu, livet är oförutsägbart ibland.. Det var ju bra att de fick prata dagen innan i alla fall.

2 Sandra:

Man ska aldrig säga för mycket, man vet aldrig vad som händer imorgon. Det var synd att han gått bort i alla fall. Synd om hans fru och din morfar också för den delen. Jo skola imorgon, bad och allt vad det nu är. Promenad med BF. Hm. Ah det var skitfint i Kurra. Blev sen hemkomning med tanke på att jag skulle hjälpa till hemma men vi syns imorn : ) Pussinutt. (L)

3 Sandra:

Grattis till huset btw! :-)

Kommentera här: