Första dagen på denna vecka

Flytten är i full gång. Pappa är i H.sand och är helt omedvetande om allt som handlar om flytten. Vi ska nämligen inte säga till han att vi flyttar över så mycket saker som vi gör :)
Haha, han har bra timning, sist när vi flyttade, hit till lägenheten, så var han också i H.snd och det var faffa och mama som gjorde mest, nu hjälper moffa till:)
Mamas kompis hjälpte till igår så, det går fint det här.

Värsta friheten att flytta till ett hus. Här överlever man, men man kan bli less på att det oftast är folk i alla rum.
Men nu jävlar.. :)
Haha, jag hade en ide att vi skulle fylla en ganska djup glasskål sen med godis när vi flyttat klart, dom hängde med på det, så jag har nåt att se fram emot XD

Senare ska jag vara med Sandra, dom skulle kolla film först.
Ehm, hennes morsa hade bett Sandra komma hem efter det, men jag vill ju vara här, och huset och så, jag orkar inte vara hos henne hela kvällen iaf...
Så vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag äta, köttbullar och kroketter :) hejs.

Kommentarer:

1 Becka:

Åhh, va mysigt att flytta ändå X) DU! :o H-sand är bara 6 mil ifrån mig :') Älskar dig älsko <3

2 Sandra:

Skönt med lite space. :)

Kommentera här: