En dag med Sandra <'3

Hej. Sandra skulle publicera mitt inlägg jag aldrig hann klart med hos henne. Hon kanske har glömt att göra det, eller så kollar hon på tv och jag har lust att skriva, haha. Iaf, jag har varit på stan med Sandra i dag. Jag gör tappra försök att hitta jeans, det finns f*n inga jeans som sitter bra, överallt. Jag kollade runt lite ifall jag skulle hitta lågklackade skor. Men icke. Jag testade massa skor jag älskade, 1900:-. Bara. 

Sandra bjöd mig på mat sen också, köttbullar med mos. Tack snukking! :D Det var supergott, jag blev proppmätt.

Fy vad jag har varit onyttig den här veckan, så jag orkar inte ens säga allt jag ätit. Våfflor är en av sakerna, fast på bilden är då pannkaka ist, haha. Den fotade jag för ett tag sen bara för att det ser gott ut och jag hade väldigt lite att göra. ;b
143928-402

Kommentarer:

1 Sandra:

Varsågod. :D Det var är rolig dag. : )

2 Lenita:

gott!

3 Sandra:

http://viika.blogg.se/1209397103_designtvling.html om du vill ha en turkos design på din blogg. :b Nog för att tävlingen kommer hinna gå ut innan du loggar in haha

4 Sandra:

Hahaha kul, lycka till med det. Lovar du får massa BFläxor. Typ ta med ett barn hem under en vecka eller nåt

5 Sandra:

HAHA. det vill du inte.

6 Sandra:

Seriöst.. Hallå. Nu orkar jag inte kolla här förrän du sagt att du bloggat.

Kommentera här: