Skit musik!

I går fick jag massa presenter. Örhängen, 2 halsband, 1850:-, chokladask, en annan sak som inte kommit ännu, biobiljett, torrkött, marabou, te, tröja, m.m. :)

Äntligen fredag, har varit sjuk hela veckan, nästa vecka är det lov. :) Måste ta igen lite då, som SO, vi ska ha prov i det efter lovet, så jag måste göra uppgifterna färdiga så jag hinner får dom rättade efter lovet så jag kan börja plugga på det. HK, och lite NO(ska kolla igenom, dom andra har ju haft prov på no:n).

Fan vad det är smart det här med gratis sms på internet Parlino.se tillexempel. Jag vet inte vars min mobil har gömt så jag kom på att använda internet, fiffigt va? ;P

Dennis har fått feber igen, det här med feber och förkylning har kommit och gått, titt som tätt, sen jul. Magsjukan gick igenom hela familjen också. Får det ett slut? Jag börjar tvivla, den ena avlöser den andra. När en blir sjuk, har den ena varit frisk ett tag och drar på sig nästa sjuka. Men, men, den som lever får se.  

Jag har blivit less på de allra flesta låtar jag har tyckt är bra nu, så blir det. Kan man inte få höra lite nytt nångång på the Voice? Eller är det aldrig nån som gör nya låtar? Det är tråkigt när man vill lyssna på musik, men allt är utnött och tråkigt! Skärpning! Ska rösta in nå annat på the Voice.
  Rihanna- don't stop the music, hur länge och urtjatat är inte den? Hur orkar folk ens rösta på henne så mkt? Var lite flexibel! Och Alicia Keys- No one? Hon har kommit i topp bara för att hon ska ha nån himla konsert i Stockholm. Hennes låt suger, bokstavligen och har varit i flera månader på top listorna.


Btw. Jag har fobi för täcken och kuddar, när man rör sig mkt, viftar och dammar med dom, tanken äcklar mig att dom små hårgrejerna, ni vet, som sitter på täcken och kuddar, ska komma in i min näsa och mun när jag andas. :p


Trevlig helg!

Kommentarer:

1 alexandra:

grattis i efterskott då! =)

2 Tobias:

svar: haha det är inte kladdkaka iaf ;)

3 alexandra:

tackar =)

4 Rebecca:

Haha, håller med dig. Dom borde verkligen uppgradera musiken snart. Man blir så himla trött på låtarna.
Ha en fin dag!

5 sanam:

ja, det är ju faktist skit smart, det här med sms genom internet.... men kommer aldrig på det :/:P

6 Becka:

De e så drygt med prov :/ hatar de hatar de hatar de!! Men du kan ju skicka fratis sms från www.sms.se :D 2 gratis sm om dagen :)

7 Sandra:

Akta täcket och kudden äter upp dig på natten.

8 Tobias:

svar: jag med, härlig färg :) ha en bra kväll och krya på dig!!

9 alexandra:

haha tack tack =) men jag har ungefär en månad på mig att lära mig :P

10 Jonna:

Ha en mysig kväll:)

11 Melina:

ha en bra lördag

12 alexandra:

haha :P

Kommentera här: