Bildserie...

URSÄKTA DEN DÅLIGA UPPDATERINGEN! MEN JAG JOBBAR HELA DAGRNA TYP. SKA BLOGGA NYTT SNARAST MÖJLIGAST!!!

I stugan fick jag för mig att gå runt och fota naturen,
observera att bilden med en fjäril på fotade ita, riktigt imponerad måste jag ju säga.


Jag kom på den ultimata idén att dra bort ett blad från blomman och sätta det i sjön:


Spana in flugan, är jag inte grym?↓


Nog om natur, Lenita är väääldigt nogrann när hon bakar:

 
På väg till stugan, blev det finare och finare väder.....
tills en dag....  

Jag och Lenita framme i Kangos.

 
På midsommaren, Lenita provsitter trappan i fall den håller, efter många år, (på en "gård" där vi firar midsommar)


Dagen efter var den ösregn, åska, sol, molningt, ja gud vet vad. Dennis knallar omkring med mig under ett stort paraply↓

                                  

Kommentarer:

1 Elin:

Gud så fina bilder! :D

Du är riktigt duktig ju! :)

2 Mariama:

sv:hahah jag är jättedålig på det, fina bilder.

3 Pernilla:

Sv: TACK! :D

4 Nina:

Haha, ja tur som f*n alltså :P

5 Elin:

Sv: Tack. Min kompis har gjort den xD.

6 Pernilla:

Sv: Tackdu :)

7 Jeili:

Tack. :) fint!

8 Mariama:

tck:)

9 Mariama:

http://fiacaroline.blogg.se fixade den åt mig

10 Natalie:

Riktigt härliga bilder! Somriga:) Ska du se på EM finalen? Ha en finelin kväll♥

11 Joohanna:

aw tack, vad gullig du är :)



Fina bilder du tagit! :D

12 Matilda:

svar: åh, vad snällt sagt :) tack så mycket!

13 Marina:

taack :) vad kul att din moster också heter Marina, jag vet nog inte vart Marina kommer ifrån... men det kan mycket väll vara ryskt ;D

14 linda:

Svar: tack:) vädret går upp och ner, idag har det vart fint:D

15 anje:

det är jag som är till vänster.

16 Tobias:

svar: haha jag vet, grymt sweet :D

17 Jess:

Vilka fina bilder :) & söt bebis (:



Svar: Ja, det blir lätt så :/ sorry att det blev så personligt :P de va inte meningen, hade ingen o snacka med bara ;)

18 NADIA:

Sv. Jada! ;D

19 © M a m m a . J e s s i c a:

Hallå! :D Piggare idag? ;)

Tack för att du tyckte om min header =)

20 Jennie:

härliga bilder :)

21 © M a m m a . J e s s i c a:

Samma här :D Känner mig ganska pigg nu, men ska jobba till 18.00 så då är man nog inte så pigg!



Tack å tack!

22 Pernilla:

Sv: Ja fy för regn!

23 Mariama:

sv:ja, var tog sommaren vägen? haha

24 Marina:

svar: tack! :)



Vilken söt liten kille på bilden! :)

25 anje:

sv: tackar, men jag har ett gäng piercingar, fast jag antar att du menar den i läppen! :)

mysiga bilder, naturen är vacker!

26 NADIA:

Sv. Tack detsammma!

27 Jennie:

svar; ja vi hade as kul!

28 Lenita:

fina bilder :)

29 Pernilla:

Sv: Tack, det blev ingen sommar i Sverige i år ^^

30 anje:

sv: jag har i öronen o naveln oxå, fast kom på att de syns ju inte. :P haha.

31 j:

fina bilder :)

32 Mariama:

sv:tycker inte att är så speciellt, men tack:)

33 Sara:

tackar!! :)



Så fint med blommor.. :)

34 linda:

svar: det har regnat hela dagen här, men jag har jobbat så då gör det inte så mycket:)

Ha en fin dag du med!

35 Lenita:

sjukt fina bilder Sanna :) men grymt pinsamma bilder på mig. spec den när jag sitter på den där trappen och ser helt drogad ut O.o

36 Natalie:

Svar:Tusen tack:) Jo jag såg den, gick inte o missa. Spännande som tusan! Hahah tack, lite gulligt tycker jag. Vem höll du på? Kramar♥

37 Jennie:

svar; hehe tack :)

ja de va skit gott!

38 Tobias:

svar: tack :D gillar dom jag med!

39 Sabine:

fina bilder :)9

40 Evelina:

Jättevackra blommor! Och va han är söt med paraplyet^^



Sv: Tack va snällt!:)



Ha en toppenbra dag!

41 C:

Åh så söt på sista bilden :)

42 Jennie:

svar; bara bra :) sjdå?

43 petrich - me gossip and fashion:

fina kort :)

44 Sandra:

fina bilder! nu ska jag till moster hej.

45 Natalie:

Svar:Tusen tack:) Jo spanien va favoriten! De förjänade verkligen en vinst:) så jäkla snyggt mål av Torres! Kramar♥

46 Jennie:

svar; hihi tack :)

47 Jennie:

svar; hihi tack :)

48 linda:

Svar:det hoppas jag också på:D

49 Tobias:

svar: typiskt svensk sommar ;)

50 Angelica L:

Gud vad härliga bilder :D

Ha det bäst!

51 petrich - me gossip and fashion:

ja det har jag haft :) själv?

52 h-f:

haha. ja, det gjorde vi ju ^^ synd att inte ni var i kangos när vi var där.. men en stund på systemet är bättre än ingen stund alls ^^

53 Sandra:

Man missar aldrig dina kommentarer de är så kul XD den där bilden på dennis är SÖT. supersupersöt. nååå vad gullig han är.

54 Jennie:

svar; hehe tack:) tycker faktiskt det med

55 Tobias:

svar: nepp inget nytt ;D

56 Anonym:

Vackra sommar bilder :)

57 Jen:

Hallo, allt bra? :)

58 marina:

haha, ne sommar är det ont om här. Men solen verkar vart framme dom senaste dagarna :)) Får se hur det blir framöver

59 Sandra:

Veckan börjar ticka ut.. hinner Sanna uppdatera som hon lovat? Jag tror inte det. Xd Ni ska ju på byturné som vi. Fast jag gissar på att ni kommer lite länre än oss.. :p Ni hittar väl oss efter vägen imorgon eller nånting haha. hejdå. (L)

60 Natalie:

Svar: Tusen tack:) finaste kommentaren jag någonsin fått!



Har du hittat på nått kul idag?:) Kramar♥

61 kristin:

söta bilder : )

62 carro:

jasså det gjorde du?=)

63 Anonym:

Sista chansen imorgon avgörs vinnaren av månadens sexleksak från lustjakt,klicka på länken för att delta:) http://lillanmalutta.blogg.se/2008/july/ny-tavling.html puss & kram lillanmalutta

64 Sandra:

Nääe det är inte samma bild men det är från samma stund typ nästan samma vinkel så haha :D Asså jag läser alltid den där bloggadressen ovanför min kommentar som Lillamuttan hahah.

65 h-f:

ska du säga d;

66 jessicaab:

hojja va dennis är yyyybersnygg ! :) < 3

67 Becka:

Hej! Jag undrar om du kommer att se den här kommentaren bland alla dina 66 stycken :o Men i alla fall så har jag hittat din blogg nu (wiiiiie) :D Det var fina bilder du hade tagit! ^^,

68 Sandra:

Ja, snarast möjliga uppdatering. haha! det gör ingenting, jag har lärt mig att leva utan det. :-) på fredag kmr du hem iofs. byturné över i guess. snart ska jag vara med mina sega pojke som inte lär dyka upp förän nästa år vid den här tiden.

69 elli:

tack! :)

oj jag har inte ens tänk så långt på det :P

70 Karin:

japp.. fast sista tiden har jag ju inte alls tränat så mycket

71 Mona:

Gå in på min blogg och se ifall du kan få allergi av ditt läppbalsam, UNIK LISTA! Kram Mona

72 mikaela:

Fina bilder! :)

73 Natalie:

Svar: Massor av söta blommor!:) Fin fina bilder.

Kramen♥♥

Kommentera här: