I morgon är en annan dag

Hej och hå, så har midsommaren varit, fint väder, strålande mycket moln och några ton med mygg, men annars var det okej. Vi var i stugan med pappa, det var trevligt. :) I går va det ett hej vilt åskande ute, blixtrade och dundrade. Haha när det var uppehåll gick jag till sjön för att fota vattendropparna i sjön, och på väg till stugan där ifrån började det åksa.
Jag vart ju skiträdd när jag var så nära vattnet. Hunden sprang asfort i väg och jag efter med ett stort paraply, haha.

Tog massa foton på blommor och så därborta, skarpa bilder, på kameran, men nu på datorn är dom inte lika skarpa. Shiiit. Bara vissa. Ska lägga in bilderna på de någon annan dag. I morgon ska jag tillbaka till jobbet och senare ska jag på introduktionskurs. Så jag får börja övningsköra. :)

Heisveis, puss!

Kommentarer:

1 Sandra:

Najjs med mobilblogg, kan du ju blogga från stugan. :D Woho. Hoppas ni får bättre väder iaf. Här i stan verkar det ju suga.

2 Pernilla:

Sv; Tack :)

3 Tobias:

svar: precis ;)

4 chris:

ledsen , men det var en annan som fixade det åt mig. men jag kanske kan kolla med henne. Hoppas du får en bra vecka ! :D

5 Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: Men vad glad jag blir! :D TAAACK <3

6 Celine:

Tack så mycket :)

Ha en trevligt kväll!

7 Matilda:

jahaja :) okej, bara att höra av dig :)

8 Karin:

tack:) ha en fin måndag!

9 jessica:

Hej Sanna =) Läkningstiden är olika för alla, det beror vilket ställe man tar hål på. Du kan ju iofs ringa och fråga de ställe du ska/vill ta hål i naveln, hur lång tig det tar osv. För mig tog det 6 veckor innan jag fick bada, har en kompis som det tog ett halvår för och en annan vän 3 veckor. Men man känner nog på sig det själv, bara man rengör naveln och håller koll på den så den mår bra och så. Magen är ju kroppens mest viktigaste del =) Ha en bra dag! / jess

10 Sandra:

Haha fin dikt´. Jag vet faktiskt vad knegar är haha. Åh najjs. Får jag välja själv vad jag vill ha? Om jag skulle gjort hål i naveln skulle nog min läkningstid vara typ 2 år. Allt på mig är fan svårläkt. Näsan tog drygt ett år. Xd Varför uppdaterar du aldrig själv? haha. Hallå, hade jag inte uppdaterat nåt under helgen? Men vad hetterenu.. ja justja. Jag kände inte för det kom jag på nu, jag tänkte på det flera gånger under helgen men jag tyckte det bara kändes pissigt. x_x hejdå, vi går på stan imorgon!

11 Sandra:

Haha! Jag märkte inte att det var ett nytt inlägg när du hade samma bild. XD HAHAHAH. Fin beskrivning av helgen. Introduktionskurs, det lät viktigt. :D Eller typ smart. Jag vill också, fast jag får vänta typ ett halvår till. Alltså erkänn pissigt väder. Du bara njuter av det för att du jobbar! Xd Jag lovar det blir fint när du slutar jobba, då tar jag livet av mig. Nä skoja, så dum är jag inte. Vilka onödigt långa kommentarer jag skriver.. om ingenting.

12 linda:

Jag fattar vad du menar:D

13 Joohanna:

låter som ni hade trevligt :)

14 Sandra:

Haha, jo alla på bilderna är du&jag kladdkaka fast du har inte vart med på alla. ;) Fan vad äcklig den där oboykladdkakan såg ut, ser ut som diarré. Fotat med min x-mobil. Jag saknar honom. Han var som.. en vän för mig. Bögig vän, rosa. Näe killar kan faktiskt ha rosa. :D tvungen att försvara mig ifall fel person råkar se min kommentar. Alltså du kan ju i alla fall på ett pris för längsta kommentar NÅGONSIN i min blogg. Kommer förmodligen aldrig få en längre heller. XD fan jag trodde jag skulle dö när jag såg den. Det lät tjorvigt med siffror eller nuffror eller vad fan du nu säger. Måste kunden själv läsa in siffrorna eller vad? haha. Nu ska jag göra nånting hejdå. Får sitta ändå här hos jimmy ensam och fullständigt övergiven för att vänta på mamma som kommer om en och en halv timma.

15 Sandra:

Haha jag har just käkat frukost typ. Ute regnar det. Alltså det kommer seriöst aldrig bli sol igen. Jag lovar solen har slocknat. Då kommer vi alltså dö inom 2 veckor.. läste jag nånstans. När jag gick i sexan typ. XD Snart kmr väl Jimmys mamma. Men jag ska låtsas sova. Jag orkar inte stiga upp dit för att säga hej. Stick du & luncha, hejsvejs.

16 Sandra:

Nää nu ljög jag! Det är inte alls din&min kladdkakor (fint namn) på alla bilder. En av dom är faktiskt från min & Jimmys 1års dag. :-) Kände att jag fick dåligt samvete för mig själv om jag inte skulle få det sagt.

17 Sabine:

usch för mygg!

18 Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: Gullunge : )

19 JOSEFINE:

mysigt!

20 Lily [ L i n d a . B l o m ]:

Svar: Med dust it behövs ingen spray ; ) De säger Elin också!

21 I D R U S:

hoppas du haft en bra dag :)

22 Sandra:

Snark på din blogg :D

23 Jennie:

introduktionskursen e seg ;D lycka till

24 Sara:

Skoj ju o få börja ta sitt körkort..körkort = frihet! ;)

25 Lenita:

otroligt fin midsommar vi hade alltså.. noooot ! det var piss och jag miste nästan ena armen av allt mygg ! Men bilden var ett + ! :D

Kommentera här: