Ett lyckat påsklov

Hahaahaa, juste jag klippte föresten Jessicas hår i förrgår, tog en evighet, men kul var det! :D Haha, ingen direkt större skillnad, men jag toppade hennes hår och klippte etapper. (På mitt sätt)host*. Haha, hon blev nöjd iallafall. Erkänn lite gulligt att hon ville att jag skulle klippa och inte någon annan. Lite pinsamt om det hade gått åt helvette.

I dag ska jag och träna och sola. Jag måste verkligen ta tag i det här med träningen, jag hade en period, när jag fick kortet, då jag gick varannan dag, men inge mer, nu går jag mer sällan. Kortet stängs av i morgon och jag måste bli piggare igen på att träna för att mami ska "öppna" den igen. Om det är nåt jag älskar så är det att sola! Så himla skönt! Bara att jag blir så röd i ansiktet om jag har på dom speciella rören som lyser extra i ansiktet, det är lite booring.

Påsklov, mmm, jag älskar det med. Jag älskar att slippa läxorna, göra vad man vill, hur man vill, när man vill. Typ.

Föresten så var vi på "fest" hos Jecca i förrgår då jag klippte henne. Vi hade en tjejkväll för att hon har fyllt år. Vi började med att vara ute och knalla, askallt, sen klippte jag hennes hår, käkade godis, ostbågar, popcorn, maränger och glass, sen bastade vi och sen innan vi skulle sova så kollade vi en skräckfilm. Somnade nångång där vid 5.00. Jag och Jecca har en tendens att ligga och babbla när alla andra sover. Haha. :D
Det var en skitrolig dag, tack Jecca! :D

Skillnaden som man ser på bilderna är luggen, den har jag klippt upp lite, och sen etappern börjar ju där på sidan.
 
Före                      Efter

Kommentarer:

1 carro:

Snyggt :)
ha en bra dag!

2 carro:

tacktack ;) Din är också fin!
vad kul! då har jag gjort min goda gärning för idag :)

3 Tobias:

svar: varsågod =)

4 Kia:

va snyggt det blev :)

5 Egoina:

ja.. ostbågarna innehåller nog konsiga saker :P

6 tilda:

fint :)

7 ellen:

jaså okej ;) Det var så lite så, kul att det värmde :) snyggt klippt föresten! ha en bra dag du med.

8 Melina:

de var fint!

9 Matilda:

Blev ju jättefint :)

10 Sandra:

Nice tjejkväll. :) Vad kollade ni på för film? Det blev ju snyggt. :D Synd att handverkslinjen är så långt bort, tror det hade vart nåt för dig ;) Vet älska lov (L)

11 jjeccab:

haha , vadå pinsammt ? ;o
- inte frisyren , men att ni kommenterar bilderna , HAH ! :D , föresten -
tack för frisyren sanna :D !

12 jjeccab:

de andra pinsamma är ju att min frilla innan var ful, och jag har haft så ett bra tag nu :) , så alla vet , att om ni vill klippa er så gå till sanna ! :D , ( för mig var de gratis) , / undra om de är de för eer ;P

13 JOSEFINE:

fint

14 h-f:

mycket så tack (:

15 carro:

Har inte hunnit svara på kommentarer och inte hunnit med bloggen, men nu är jag på G igen !:) Tack för din kommentar!

16 carro:

tackar :) blev fint!

17 Sandra:

Bloggtorka.. ;)

Kommentera här: