Slingor i håret

I dag ska vi fara till stugan. Pappa har slutat och kommer hem vilken sekund som helst, då ska vi äta pizza som han beställt. Sen kommer mamma hem och då åker vi med pappa och handla, bla. skivor så jag och ita kan göra en ny skiva till bilen, vi ska nämligen åka bil i 2 timmar.

Sen påsken ser ut ungefär så här: åka skoter, tolka med mina skidor efter den, pimlpa, grilla korv, vara ute, fyrhjuling, käka godis, m.m. :)

För ett tag sen gjorde jag ljusa slingor i håret, vilket inte syns så mkt. Jag har en bättre bild, men den är på pappas telefon, såden sätter jag in en annan gång. :)
143928-364

Kommentarer:

1 Sandra:

Jag tycker att slingorna syntes på vissa ställen. Hah jo en bra skiva behövs ifall man ska åka bil så länge.

2 Becka:

Oj va fin du blev i håret ^^, Vill också åka skoter eller nått på påsklovet ;o Men nej, jag ska bara få sitta hemma och tråka :P

3 M A T I L D A:

fin bild!

4 Lexie:

svar: ja det var det verkligen ;)

5 Tobias:

svar: tack hoppas du hade en nice dag!? :D

Kommentera här: