Sanna shoppar och ler.

Jag har egentligen inte tid med att skriva här, jag har pluggat nu och ska fortsätta med HK-uppgiften. Sug! Ska in på torsdag egentligen, men eftersom att jag, syster och mamma drar iväg till Luleå och shoppar hela dagen på torsdag så ska jag göra den här klar och lämna in den på onsdag. :) Hoppas vi får fint väder!


Jag måste göra en lista på vad jag ska köpa. Jag ska iaf köpa:
♥ JEANS (m.å.s.t.e.)
♥ Jeansshorts
♥ Väska
♥ Parfym
♥ Ballerinaskor
♥ Mjukglass så klart om det är fint väder. ;)
♥ Tunikor?
♥ Svarta/vita linnen
♥ BH-nnn
♥ Piercing smycken kanske

Nå mer, kom gärna med förslag!

Köpte solglasögon från LOTTAS för 99:-

143928-410

Kommentarer:

1 jess:

hisshiss,hiss!:)

2 kristin:

svar: jo, iofs :) det har du rätt i ;)

ja, det vet jag vilken det är :D. den luktar jättegott ;).

hiss ;) !

3 jess:

svar: ja, brllorna var ju riktigt nice :)
åh tycker du! :) tack så mycket!

4 Sandra:

fan vad töntig du är du ser ut som ett ufo från ett tefat från yttre rymden. jag tycker man ska vara naken /sandras jimmy

5 kristin:

svar: ja, visst är den :). jag tycker inte om skrrrrriiiikrosa , eller dte är snyggt. men jag skulle inte vilja ha det på min blogg ;D

6 Tobias:

svar: visst, grönt är skönt =D hehe!

Kommentera här: