sanna hjärtar bilder

Hello. Nu kollar jag på Idol, fan vad Anna är bra!! Johan är ungefär världens sämsta röst, ibland är han bra. men han är såå skön. :D Som vanligt så har jag inge vettigt att skriva så jag tänkte lägga in bilderna som jag lovade. Bilden på mig och Dennis är när vi hade picknick. :)Jag har fotat min nya jacka och mössa, ganska många bilder. x) men det är ju frivilligt att kolla så. ;)


             




Det var det. Som sagt så har jag skaffat pixbox, där heter jag sannakarlsen. Gå in dit och kommentera. :)
Ha en finfin helg! <3






Kommentarer:

1 Goal writer:

Fina bilder :) Skit snygg header btw!

2 Goal writer:

Anna är bra, men du kan inte låta bli att nämna alice :D Hon är bäst hehe

3 Karin:

mysigt:)

4 Sofia:

SV: Tack så mkt. :)

Inte så mycket. SJ?

Kram!

5 Jen:

Tanks ;D

Åh fin bild den där sista där!

6 Carita:

Fina bilder! :) Gillar särskilt den sista på blomman med frost. Underbar alltså. Pews. ;*

7 Mamma Jessica:

Tack å tack :)

8 linda:

svar: jag har bara vart hemma och myst i soffan, ätit glass och tittat på idol, slappt men härligt:) själv?

9 Tobias:

svar: tackar sanna :D

10 Celine:

Idag har jag gått i skolan en stund och sen jobbade jag en hel del på min pappas restaurangen under resten av dagen. :)

Själv då?

11 caroline:

Jasså gjorde du det?:)

12 chris:

svar : tack :) idag har jag inte gjort så mycket än , men jag ska till västervik, Själv ? :D

13 Angelica L:

Den är faktiskt bra :D

Idag har jag träffat lite vänner och varit en sväng i stan.

Vad har du hittat på ??

Kram

14 kristin:

svar:ja, en del kommentarer :).

idag har jag, bara hunnit vakna :D heehe.sjdå:D?

15 Perra:

Sv: Aha, då är det väl jag som ska säga förlåt! :)

Jag vaknade precis så ska äta lite snart, själv? :)

16 maley:

Tack. "Gjort idag" förstog inte, vad jag haft för mig? Är inte i mitt bästa skicka just idag, tror minsaann att jag är en gnutta full fortfarande.

17 Elinor:

Sv: Inte så mycket , du?

18 h-f:

ja, han är underbar ^^ Men vad annart skulle han kunna var när han är min hund ? (; Till påsk får du se honom ^^ Jag har smidit planer (;

19 Sara:

haha okej, tänkte om du inte läst mitt inlägg så stod de ju där :)

20 dannie:

sv : nej just de här är i paintshop hihi .

Har inte gjort mycket bara vart ute och lite med kompisar :)

21 Sabine:

mysiga bilder!

22 Petrich:

mysiga bilder. (:

23 Marina:

Svar: Tack så mycket :)

Har nog gjort alla och lite till idag, du?

24 Sandra:

Finiga bilder. du är så söt. :D skitsnygg jacka du köpt!

25 Sandra:

det var fint när du hade fläta sådär förresten, det borde du ha oftare. :) saknar dej.

26 N A T A S C H A:

Hehe man bocka och bugar ;D







PUSS /N

27 Martina:

Hehe varför trodde du de?:)

28 jahwanna:

sv:

idag har jag varit ledig så jag har bara tagit det lungt :) sj?

Kram

29 Jennie:

härliga bilder :)

30 Celine:

Hehe, snygg mössa! ;)

31 Sandra:

Smart å dra in pixbox adress huhu. Du kunde ju lagt med ditt eget namn. reklam du vet. ^^ sitter på info&layout :/

33 h-f:

du har blivit utmanad (;

34 Linda:

Ååå vilken söt mössa=D Var hittade du den?=)

35 h-f:

Ja, Kaptenen är söt, men mina öron är inte läskiga, och nej, jag komemr inte upp till jul, och jag hatar det ):

36 lenita:

vilka intealls pinsamma bilde du hade här då! ;o

Kommentera här: