Plättar

I dag har jag gjort plättar. Det tog 2 timmar ungefär, och det var jättetråkigt, men det blev sååååååååå gott. :)
Hej Johanna, jag vet att du sitter och läser det här där hemma. HAha.

I morgon blir det ingen boxning, för Emma ids inte och Sandra ska gå på stan istället. Dö. Jag som längtat tills imorgon. -.- Jag har ännu 70 obesvarade kommentarer från sommaren typ, men jag får svara på dom när jag orkar. Just nu har jag inget sug för det. Ska någongång sätta upp bilderna hit från sommaren, har laddat upp dom till blogg nu, men jag ska publicera det i samband med att jag svarar på kommentarerna har jag tänkt. Kan ta några månader till säkert. :P


Hunden Doris är jättesöt! Tagen i Abisko vid vandrarhemmet, när vi var där med klassen.

Kommentarer:

1 Sandra:

mumsigt med plättar (L) har du aldrig märkt att du bara skriver om dig själv i mina kommentarer? :p haha.

2 korven:

"Hej Johanna, jag vet att du sitter och läser det här"



HAHAH fyfan va rädd jag blev, jag heter Johanna.. Sen slog det mig att jag inte är den enda som gör det.. hahah

3 Korven:

Sv: Ja, jag vill inte bli jämförd med saker och ting, men måste jag så va det helt okej med en sån het bil :)

4 mh:

åh, vilken fin hund!

Kommentera här: