BF 2 !

Sitter här och jag börjar om 59 minuter. Fast jag ska möta Lina och Cassi om 40 minuter på skolan.
Kul att se alla i klassen igen. :)

I dag har jag och Sandra träning, fick jag ett sms om i går. Ooooops! Snacka död jag kommer vara efter det, har inte orkat träna knappt nåt i sommar. Till skillnad från förra sommaren. Jag o Ita hade våra planer på att träna mkt denna sommar med, nu när jag och har något att träna FÖR. Jaja, det gick som det gick.

Förutom att jobba så har jag till mesta dels bara gjort saker jag velat göra. Det är skönt. Förutom att vi umgåts liiite med jecca jämförelse med förra sommaren, eftersom att hon nu varit i Överum! -.-

JAG HAR FÖRESTEN SKAFFAT GYMKORT!!! Hej sommar 2010!! :D Träning med boxningen 2 ggr i veckan, - träning med Jecca på Nautilus ngn i veckan! :D Fiii fan vad härligt. Fast det är ju sällan man hinner/orkar/vill gå på VARENDASTE träningspass, men nu om jag inte ids gå på boxningen varje gång, har jag Nautilus! :) (fast jag försöker ju gå för sandras skull med.:)

NÄSTA SOMMAR BLIR BÄST!!
Ännu har jag sommarlov "jag kan göra vaaaaaaaaaaaad jag vill.... i 50 minuter till! "
Jag kan skriva om nästa sommar i ett annat inlägg! :))))))))))))))))))))))) kan knappt bärga mig! :D

Nej, nu ska jag kolla om klämmorna sitter bra i luggen och så måste jag sätta på conversen,- som bara tar ett halvår att sätta på.


______________________________________________________________________________________
Update:
Det sög i skolan, aulan, upprop, sen var det klassrummet och Inga-Lill pratade lite och visade schemat. Hoff vad jag är less på allt. Jag är suugen på hampis, emma,johanna,anna kunde inte käka i dag.
Ita ville inte.
Sandra kunde inte heller (ser ni mitt förvånande ansiktsuttryck?)

ORKAR INTE MED DOM HÄR VANLIGA JÄVLA RUTINERNA IGEN!!!
OCH tills i mon ska vi ha med ngt till skolan som har "med vår sommar att göra", tex ett citat, bild, bok, osv osv. ORKA!!! Palla med ngn töntig sommarläxa. Vad ska jag ta med ? "det här är mina nyinvesterade trosor, varsågoda". Nej hoff jag orkar INTE, jag är irriterad, sur, arg och allt.

DESSUTOM hittar jag inte på nåå av mina scheman att jag ska ha massage eller körkortsteori. GREAT den här terminen börjar bra. Skjut mig någon!

Slut på tråkigheter.

Här kommer föresten en till...

Jag hatar vintern.

Kommentarer:

1 sandra:

HAHA ta med dina trosor!

2 jjessicab:

ÄLsKAde människA! varför är du den roliaste jag känner? :D

HAHA! HA EN BRA TERMIN! <3 xD

+ att jag och du ska träna som dårar (jag) till nästa sommar! :D

Kommentera här: