Kommentarer:

1 sandra:

haha! jag tänkte att jag skulle skriva "JAG HJÄRTA DIG" och så skrållade jag längst ner i det här inlägget så såg jag att du hade skrivit det där nere med :D

2 itaak:

sv: men palla -.- jag tycker du var assnygg på bilden :D <3

jo, det ska bli askul ;D(y)

3 itaak:

den där zombiefilmen var oväntat mycket bättre än den där andra skitfilmen! -.-.-.-.-.-.-.-.- XD

4 Sandra:

hahah du skriver då och då dubbla kommentarer, fast du skriver dom med nåt ord olika. XDDD hahaha

5 B.:

Frågestund på min blogg((:

fråga gärna massor av frågor nu :ddd

6 anna:):

du är sööt:D

7 sanna:

woaah

8 sanna:

woaah

9 sandra:

asså uppdatera? X) haha ne eller jo! vi har fått tyskaläxa som jag glömt ta hem.. sen ligger jag efter i matten lite som jag också glömt ta hem.. fint. men vad mkt ni har nu. men snart går vi om er, så det är lugnt!

10 Linnea:

Zombiefilmer suger DONKEYDICK.!!!!!!!!!!!! Kolla The grudge - filmerna ist, tvåan är klart läskigast. ^^

Kommentera här: