Vissa är trevliga, andra inte?!

Hej o hå! I dag har jag och Lina varit till våra APU- platser och presenterat oss. Där vars Lina ska vara var personalen hur trevlig som helst och visade oss runt och bjöd på fika. :) På mitt ställe var dom inte lika trevliga, dom stod där tyst, och sa typ inget, men dom kanske bli det när jag varit där ett tag. Dom kanske bara inte gått en charm kurs. XD

Jag har träning i dag, jobbigt. Varför är jag aldrig taggad till träningarna? När jag sen är där, är det skönt att få träna. :)

Fanfanfanfanfanfanfan, snart börjar vi med "riktig" skola igen, vi kommer ha matteprov första veckan(?!), jag fattar nollnollnoll av det vi håller på med som jag inte ens kommer i håg vad det var, men svårt som attan var/är det. Och vi ska ha prov, yej, här har vi ett ig barn, hejpådig.

Dennis min lilla söta lillebror har fått magsjuka, usch och fy fan tråkigt/jobbigt/äckligt!!! Krya på dig! Bara inte fler i familjjen blir sjuka, inte kul om det är någon magsjuk, och speciellt inte när jag fyller år på lördag.

1. Hur mycket betyder jag för dig på skala 1-10?
2. Vad är det finaste jag har sagt till dig?
3. Skulle du tänka dig bli ihop med mig?
4. Har jag sårat dig någon gång?
5. Skulle du bli ledsen om jag dog?
6. Är jag snäll?
7. Älskar du mig?
8. Tänker du sätta in den här i din blogg så du får se vad jag svarar?

Kommentarer:

1 jjessicab:

12

vet inte, du säger så fina saker hela tiden :)

nejje

hmm, säkert när vi var små ? xD

JAAAAAAAAAAAAAAAA

JA

MYCKET :))

nej ;)

2 Sandra:

japp men erkänn det var skönt med träning idag :D jag kände mig lite laddad iaf :) jag känner mig faktiskt laddad för nästa vecka med, när du inte är där. :o men jaaa usch dom får inte vara magsjuka när jag ´kmr :s fan vad ego jag är XD men så ingen annan heller blir smittad när du fyller år :)



1. 10

2. oj.. massa! dock en del mindre charmiga men dom är väl fina i sig. XD (L)

3. gifte inte vi oss i femman typ?

4. ja säkert nångång.. :o men de var isf länge sen ;D

5. jag tror inte jag hade hunnit vara ledsen så länge för jag hade nog självdött 10 minuter efteråt. om jag inte hade dött samtidigt förstås, som då när jag skulle dö med dig när du sprang över vägen du vet. XD

6. njea.. kan diskuteras. du har ju dina ljusa stunder. XD näe du är snäll (L)

7. ja. :D

8. hm... nix. jag tror inte de :)

3 jjessicab:

jag syftade inte på dig, ;-) - inte på någon speciell, men jag tycker bara att dt är roigare med lite fula bilder ^^ :D



kidnapparbilden är en av dom fula xD

4 angelica:

trist med magsjuka

5 Lenita:

Svar: Jag köpte den på Shestore :)

6 A M A N D A - F A L K:

Good morning!

söt bild :D

Ha en härlig dag!

Kommentera här: