En kort predikan.

Hello. Sitter hos Sandra och vi har trevligt. Vi har fotat lite. ;p Jag steg upp 8.30 i dag och jag började 9.00. Brottom! Men jag hann sminka mig och fixa håret. Lite. Såg förj**vligt ut när jag kom till skolan, men ändå. ;b

Nästa vecka går jag på APU, i 2 veckor, sen blir det 1 vecka in till skolan och då har vi bara Yrkesämnen, sen 2 veckor ut och då ska jag vara med Lina på badhuset, sen 1 vecka in till skolan igen och sist, men inte minst 2 veckor ut och så ska vi vara på omvårdnadsgrejs.  :)

Det ska bli kul med APU, men ändå lite småläskigt att vara själv nu på första stället, Dennis dagis alltså. Jag brukar annars inte vara själv sånna här gånger, förutom när jag sommarjobbade (ensam= utan ngn från min klass).
Jag kommer sakna er som jag brukar umgås med från min klass, men men. Vi får väl ses på annat sätt. ;)

Först innan jag ska slänga upp bilder på mig och Sandra så ska jag ha en kärleksförklaring till Sandra, en kort predikan:

Sandra, Sandra, söt och snäll, aldrig ett endaste gnäll, Du är min vän, så fin och snäll, kan komma och hälsa på utan att du står på mina tår, om du nångång fäller en tår, jag här står, fast och stabil, Du är min bästa vän, och utan dig jag bara var en vanlig tjej, du är en del av mitt liv, fast utan tid, du är som en blomma som aldrig vissnar, nu ska jag sluta skriva, för jag orkar inte lyssna och se tangenterna nå mer. Jag tycker om dig, min lilla prins, du är bästast i helaste världen, tro aldrig nå annat, älskar dig!
 
Slut på predikan. Nu ska jag slänga upp lite bilder på mig och Sandra som vi tagit nu i dag. ;)



Vilken månad?

Min snygga outfit, Sandras byxor. ;) yey

Sandra saboterar min kläduppvisning

Sandra söker Gud? x)

Sandra is snyggast i världen! <3

Min bästaste vän och jag. ;)  ♥

Kommentarer:

1 Sandra:

HAHA. :D snygg dikt eller predikan! du är min prins.. XD du är min sockerbit. hahahha. men äntliigen kom inlägget upp det tog några år. du är bäst i världen (L)(L)(L)

2 carro:

sv : tack :) , har din dag varit bra ?:)

3 Tobias:

vad har dom för spec godis?;)

4 Sandra:

femte månaden förresten :D

5 Andréas:

Ojoj, gulliga bilder! Pyjamasparty som gäller eller? :P







Vart har du APU någonstans? (:





/a

6 [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

Vilken söt blogg du har! :*

Jag har startat en fotoblogg/allday-blogg och jag skulle bli jätteglad om du kunde kommentera mina bilder jag har publicerat :]



Skulle verkligen uppskatta det <3

7 h-f:

så. är du nöjd nu ? hur hade du tänkt dig att jag skulle ha uppdaterat utan internet ? (,

8 Cassandra:

nä nog hade det vart skönt att vara i skolan trottsallt va ;)

Kommentera här: