Pajala!

Hej och hallå. Så har jag varit i Pajala med klassen. Vi åkte skidor på tisdag i 1 mil! H.e.m.s.k.t.! När vi trodde det var nära kvar så kom vi till en skylt där det stod "4km kvar", då hade jag lust att lägga mig ner i snön och dö.

På kvällen gick jag, Cassi, Liselott och Åsa till Konsum, där vi blandannat köpte en Noblesse ask med chokladhhjärtan till våran mentor Inga-Lill + ett kort där det stod "tycker om dig"! Hon blev jätteglad. :) Vi köpte det som att det var "från hel klassen", vissa tyckte det var fjäskt, men sån är inte vi som köpte (betalade) det iaf, vi gjorde det för att vi tycker om henne helt enkelt. :)

Kvällen var rolig, Cassi somnade visserligen 20.30 (haha), men jag och dom andra var inne i ett annat rum där alla var övertrötta och svamlade. x -)

Onsdag då hade vi olika aktiviteter med bf och op1 i Pajala, det var mer eller mindre kul. Vi byggdesnöskulpturer, hade tävlingar med skidorna på och byggde igloon.

NU LADDAR JAG FÖR 4:e GÅNGEN upp bilder PÅ DATORN, i går drog Dennis bort kameran när den laddat i 1 timme upp bilder och nu kryssade han rutan. Nu jävlar sitter jag på vakt här! MEN TROR NI FAN INTE JAG SJÄLV RÅKAR KRYSSA NÅ JÄVLA SKITT NÄR JAG SKULLE BÄRA I VÄG MED DATORN??!

Lite bilder från Pajala, mer kommer. :)


Jag trodde jag skulle få färg i ansiktet, men ack.

Snukkingarna! <'3

Jag och fina Cassi! <33 (jag ser ut som en kille, mitt hår kom inte med i bild) XD

Kommentarer:

1 BJERNHAGEN:

Tack :) nej det vet jag inte, gillar dom inte. Alla har dom!

2 Jennie:

härliga bilder :)







svar; hahahaha nej de e min pojkvän om du menar promenad bilden ;P

3 A -*:

Lyssna gärna på en av mina egen skriva låtar i min blogg.

Med den toppade vi alla listor i sverige på youtube förut innan vi bestämde oss att ta bort allt.



Kram

Amanda

4 A -*:

Lyssna gärna på en av mina egen skriva låtar i min blogg.

Med den toppade vi alla listor i sverige på youtube förut innan vi bestämde oss att ta bort allt.



Kram

Amanda

5 A -*:

okej ?

6 Jennie:

svar; hehe jag ska hälsa honom de ^^





7 Erika:

SV: Tack! ;-)

8 Erika:

SV: Tack! ;-)

9 angelica:

tungt med pajalan

Kommentera här: