fyra komma fem timmars sömn

Efter 4.5 timmars sömn är jag vaken, hade kunnat bli 1 timma till, men jag kunde så klart inte somna om. Sandra och Jimmy sover ännu så hittills har jag suttit här 1 h 30 minuter typ. Yep. Trött. Vi somnade i 5.30 (-.-) herregud, det var fan sista gången jag var uppe så sent kan jag ju säga, på ett jävligt bra tag. Man bli så himla mosig dagen efter (hatar det), vill vara pigg. :)

Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har

Och här kommer en gammal bild som Sandra tagit. :) <3
Nu har Sandra vaknat! Äntligen! 



    

Kommentarer:

2 Lenita:

haha xd sär :D :) <33

3 BJERNHAGEN:

haha jaså! nej så kul är det inte xD

4 Anonym:

5 Anonym:

fina ni e ^^

6 donna:

SV: Aha OKee , naee tycker inte om laila så ville inte att hon skulle vinna ;P magnus utvecklades mest därför han vann nog :) ... Söt bild :)

7 Lenita:

naaaww :) gullig text-bild ! :D

8 Anonym:

Hejsan sötnos! :) Är du inte medlem här -> http://www.viraltrafik.se/?twistandshine än? Föklj länken och bli det då! :D



http://www.viraltrafik.se/?twistandshine



Kram

/Linnéa

9 Sandra:

nå du är så söt!! jag älskar dig :D du är bäst!

Kommentera här: