Ben & Jerry's

Varför sätter man ett matteprov sista veckan? Man kan inte njuta precis av att det blir lugna veckor på slutet without läxor.

År det varit fint väder: 2003. 2006, 2009(?). Hope!


min lockiga frisyr, snurrade håret tills det "vred" sig till en boll och satte sedan en snodd. :)



Jag vill ha Ben & Jerry's, men dom är så jädrans dyra så en vanlig svenne inte har råd med sådanna.


(Dock smakade bitarna i den hundmat)

(Goood! Smakande som riven digestive i!) mummms.


(Den godaste av dom tre jag ätit)

Ursäkta de fula bakgrunderna till de två sista bilderna.

Vilka är mer goda? :)

Kommentarer:

1 victoria:

sv: jaa :s :P

2 victoria:

hur gamal är du?:)

3 victoria:

sv: jag kan inte sola nu för solen försvann :)

4 victoria:

sv: jag kan inte sola nu för solen försvann :)

5 Anonym:

PHISH FOOD !

6 cassandra:

BEN & JERRY'S CHEW CHEW ÄR DEN ABSOLUT GODASTE AV DE ALLA! Fish food är också riktigt good :) <33<3

7 Jennie:

usch jag håller med dig! förbjud prov den sista veckan!







svar: ja lite skakis va han allt :/

8 Amanda Loomas hiphop:

Ben and Jerry's Chocolate Fudge Brownie är goooodast!



sv: taack så mkt! hoppas du haft en bra dag du med!

9 vickan:

sv: okej :)

10 jjessicab:

half baked, chocolate fudge brownie osv :p



11 jjessicab:

sv: jag är hos mamma denna vecka och har inte vart förbi pappa :p , that's why.



JAG ÄR GLAD ATT DU UPPDATERAR, KEEP UP THE GOOD WORKING! :D

12 Sandra:

ååå cookie dough helt klart. så god att jag bara vill spy efteråt. fyfan vilket skit :p

13 Lenita:

Åh, B&J är så gott!

Kommentera här: