ingen bild idag ;)

LEDIG HELA VECKAN då, men ska snart springa iväg till trinka och möta upp ita och jecca å sen går vi till hjampis. Dom ska nämligen kolla på linjer och sånt alla 9or så jag hänkar på (; höhö

Själv var jag aldrig och kollade på dom program jag ville när vi hade så för 2 år sen, jag följde med sandra och hon ville bara kolla samhälls. Ita har ingen aning om vad hon vill välja, och det är fan hemskt att man som 16 åring ska veta vad man vill jobba med i framtiden (visst gym. är ju inte bindande att måååste jobba inom det) men en fördel eller lättare grej eller vad man ska säga.

Sen lunch på skolan och hem o plugga till NP. Fan vad jobbigt det var att stiga upp i morse! !!!
*Som ALLA andra dagar då*
Hejdååå! :)


update: AWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR <3<3<3<3<3<3<3

så känner jag litegrann!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer:

1 DONKEN:

helt rätt, det är skitsvårt att välja. men vad man än väljer, ska man känna att det är rätt just NU, för om man vill jobba med annat senare kan man ju antikngen börja att jobba med det, eller plugga senare till det man verklign VILL bli. SEN. :) vad har hon för funderingar såhär långt?

2 DONKEN:

vaddåvaddå vaddåååååååååååååååååååååååå??

3 Jessica:

Och Sanna ska börja blogga mer, för hennes blogg var grymt bra, innan hon lurade in Jecca i bloggvärlden och själv slutade! Din blogg är bäst - när du uppdaterar! :D

4 Sandra:

haha ja jag var 15 år och skulle veta vad jag ville bli, det var ännu hårdare ;) hahahha jag vet att din dag var gjord där XD

5 Anonym:

Nå. Vad roligt med massa hjärtor(: nån särskild anledning till det.? (: /kladdkakabagaren på tåget.

Kommentera här: