stor fet diss

En sak jag inte förstår mig på är:
dryga
falska
lögnare
och svikare?


fattar inte att man kan vara sån? mår man liksom inte dåligt själv av det eller?

Nej usch, DISS på er!

Senare ska jag och mamma på stan och beställa Kina mat till hela familjen.
Nu ska jag med Daniel på ÖB, han ska köpa julklappar.

Det var min och Linas sista dag på badis i dag, underbart att slaveriet är färdigt! :) Vi skulle egentligen och fika på stan när vi slutat, men det får bli en annan dag. Ledig HELA nästa vecka (förutom då 2 lektioner med historia som vi måste gå på). Sååååååååååååååå sköööööönt!

SNART JUL- hur får man julkänslan TILLBAKA?

Jag hissar:
människor som är tvärtom än min diss!

Bild: Dennis visar vars dom gav han vaccinet. <3



ids ej göra ett nytt inlägg (; 

POST IT!

snäll eller vad? (;
KLICKA FÖR STÖRRE BILD!

natti! <3

Kommentarer:

1 DONKEN:

blir det av att ni kommer ner-susande i bil i sommar? och hur går de med bräävät? :P

2 DONKEN:

det var ingen dikt, bara en text. .P men tack så mycket! :D nu fick du min adress, så nu hoppas jag att du kommer igång med allt.. :P



överum vet jag inte vars det ligger, men har för mig att jecca har pratat om det och har för mig att det ligger nånstans i småland....^^ så värnamo kan ni ju åka till också isåfall. Ni kan ju sova här med, så sparar ni de pengarna. ;)



pöss

3 DONKEN:

och, förresten.. har ni bestämt nå datum eller ungefärligt, när ni åker neråt? :P

4 mikaela:

hihi gullligt xD

Kommentera här: