en kväll med anna o emma

RALLARCUPEN ÄR FÖR FAN NÄSTA HELG!!!  Hade jag glömt bort. shieet vad kul, älskar att kolla när syster och Jecca spelar. Såå sjukt spännande :DDDD

I dag ska jag plugga. I mon ska jag ha min första köra-bil-lektion eller vad fan det kallas med dom som har hand om det där. Ska bli ganska kul, spännande och läskigt! Klockan 8.45 (de sämre). men men.

Juste i dag skulle ju det där mötet angående Lucia-kandidat vara. Som fammo försöker dra mig in i. Först tvekade jag, men när jag fick höra av Lina att man ska sjunga en och en för den där gubben där då- nej tack!

I går var jag med anna och emma. Vi var i emmas längenhet. Vi gick först till coopan och köpte chips, godis, dryck, ingredienser till äppelpaj!
Sen gick vi till Bertas eller vad det heter och köpte en pizza! Snacka om att vi var mätte efteråt. Trodde seriöst min mage skulle explodera och jag gick troligen upp närmare 10 kilo igår kväll.

I dag ska jag plugga HISTORIA skiit fy f*n vad TRÅÅKIGT det förstör mitt lov och jag behöver verkligen lov- eller snarare hade varit väldigt skönt efter att jag råpluggat till kkt provet vi hade. (som gick gaaaaaaaaaaaanska bra. Fick 13 fel av 60 frågor=VG).  SER INTE framemot att göra nästa prov- svååårt är det!

  

Kommentarer:

1 Donken:

har du lärt dig hur man videobloggar än? skulle va kul o se. :P körlektion heter de väl bara antar jag :P även i norrland! xD

Är det öl de dricker till pizzan på den bilden ey? eller julmust? ser ut osm öl... :P pöss på sig, och skriv ett bra till mig. :*

2 Jessica:

Nice med VG!

Gick det bra på körlektionen? :D <3

3 Jessica:

Sv: BRA! Visst hatar vi söndagar både du och jaG! -.-

4 itaak:

apjävla kul att du gillar att kolla! :DDD <33

Kommentera här: