träning staaax!

Boxning om 45 minuter! Skönt, hoppas det är mkt på säcken i dag, det tar ska jag säga och skönt att slå ut allt jag missat nu och lite till!

Var på stan med johanna anna emma i dag, johanna kände sig rik och var pepp, så det skulle vi fira med Valentino och shopping (vem backade och tkr sen att valentino är för dyrt och börjat plötsligt tänka på sin ekonomi om inte självaste johanna?) XD

men men, hamburgare på kupolen var inte helt fel, hampisen var äcklig, colan smakade vatten- men stripsen och ostsåsen var god iaf! :D

Sen det ABSOLUT FÖRBJUDNA HÄNDE, jag följde grupptryck och följde in på godisgruvan- VARFÖR?? skulle ju inte denna vecka! En äcklig Daim ligger och skvalpar i min mage  (Y)

Nej, nu kör jag hårt, från och med NU!






Update:

Träningen var SUPER, dock inge slag på säck, men mycket teknik och kondition! Hur kuuul som helst! FY VAD JAG ÄLSKAR DENNA TRÄNING!!!  SANDRA håller du inte med om att det är underbart? XD

Ville bara säga det, hejdå! :D och godnatt! <3

Kommentarer:

1 sandra:

jo det är finfint! (; men vadå satt ni ute i typ 25 mi´nus och åt på empes? empes har ju lätt godaste skroven.

2 sandra:

HAHAHAHHA nej det är ju kupolen? XD

Kommentera här: