In the village!

hähähäähähhäähä!

Snart ska jag hålla på med mrs Jessica's hår och hon ska massera mig eller nåt sånt efter det.
Hon ska också uppdatera blogg, vilket jag ser framemot att läsa, det var som ett tag sen hon gjorde det! :D
I morgon ska jag, ita och Jessica åka till Saitta och köpa hamburgare, det är pimpeltävling där! :)

Påsk i morgon juh, just. Glad påsk på er då. Själv tycker jag att påsk-pyssel är bland det fulaste pysslet som finns. Gult är verkligen fult! x)

Jessica har sitt mobila bredaband här i byn, därför jag kan vara på internet som ni förstår.

I dag har vi åkt skoter, grillat korv, molnat, pimplat liiiiiiiiite lite. Jag satt vid pappas pimpelhål, men han har ett nytt pimpelspö och jag gillar min egna bäst. Den bringar tur, nej men jag kan inställningarna på den och vet hur mkt som behövs vevas upp osv, så hans var tjorvig och svår!

Just nu skriver jag med lite trevliga folk inne på msn. Och jag kom just på att jag kanske ska läsa lite ur boken som vi måste läsa via skolan, S.A.F.!!! (som min vän emma så fint säger det).

Jag fattar inte varför dom tar bort barnbidrag och studiebidraget under sommaren. Eller jo, för att man inte behöver köpa nåt som har med studier att göra under sommaren antar jag. Då fattar jag inte varför dom ger 1050kr i studiebidrag osv, tror dom att man köper pennor och block för så mycket varje månad, eller vad? Ja, jag överdriver men s-j-u-k-t irriternade är det i alla fall!!!

Nu ska jag klia mig i hjärnan och kolla om Jecca har nå bilder som jag finner intressanta, lustiga, roliga, fina, coola, fräna, häftiga, grymma, snygga, söta, finurliga, klyftiga, att lägga in hit.!

'
PUSS påree! <3


Kommentarer:

1 sandra:

hahahah men då är det ju inte sushii. XD:D

2 Fanny:

Haft en bra dag?

4 sandra:

vegetarian kan faktiskt äta fisk! Xd kom nyss hem från jobbet nu ska jag plugga wie. hur kan du vara inne på internet i buun?

5 Sked:

du är ganska fin :)

Kommentera här: