Kommentarer:

1 Emma...Who?:

Så sant så.. Ju mer man tänker sig in på saker så blir man bara mer och mer förvirrad, snurrig och tillslut knäpp, galen ;D Man får liksom sluta upp med det (inte lätt) och leva för dagen, inte förhasta sig. Bara låta allt vara som det är. "Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya" "Ibland gör man rätt ibland gör man fel. Lev med det"...

2 sanna:

så klok du är emma, helt rätt! :)

3 sandra:

tänk mindre ;) jaa nä jag har kommit över skräckresan till stockholm men man måste ju vara lite positiv ibland (Y) justefan din bdb va kul, ska gå in och kolla efter jag käkat. inte kollat sen typ maj 2002. förresten så är det oerhört dålig på att stava din bloggadress när du ska lämna kommentar, jag kommer aldrig rätt när jag klockar på länken bara. den har gången hade du skrivit blolgg som du kanske kan se ovanför. XD

4 DONKEN- 2barnsmorsa 2 be:

TACK. :d vilken fin bild du hade där, har du tagit den?

har du bloglovin? :D

5 sandra:

nå din sverige suger ibland XD snart träning wohooo hur känner detttt?

6 sandra:

vet inte om min svenska heller är så säker.

7 sandra:

ja om man vill deppa ihop kanske. näe, trååkig. ;)

8 jagheterintefredrik:

sv: hehe :D det ska jag göra! PUSS! <3

Kommentera här: