Dag 6

Min dag

Passande nog har jag och ita varit i Luleå och shoppat i dag :D shiit nice, och för första gången EVER var vi klar klockan 14.00, då stod vi inne på busshållplatsen och väntade på... tåget (lät inte logiskt, men det är väl så det är?!) jaja iaf, annars brukar vi shoppa till sista sekund..

Som sist hittade vi inte till tåget ens först, så 6 minuter innan tåget gick var vi på plats... Den här gången kom vi ihåg att memorera detaljer bättre så det gick fin fint att hitta tillbaka.. :] Mer eller mindre sittsår av att vänta på tåget i 3 timmar idag då, men det vare värt! :D
Kiruna är varmt i jämförelse med Luleå, fifan!

Nu kommer lite bilder, roligare än massa text kan jag tänka ;)


resan diiit var låång!


ita efter 1 timmes sömn, låg och asgarvade mest hela vägen ner innan hon slutligen somnade... x)


mat, ita var ett trevligt sällskap... Eller? Väntan på tåget, ita var ännu en gång ett trevligt sällskap...?


resan hem var lääängre, jag lovar!
Kexchoklad + överhett element = kärlek

Allt som allt har handlat för 1058:- sammanlagt i dag, stolt över mig själv som lyckades hitta
-mer-än-jag-trodde-jag-skulle-göra! När höstrean var, var jag och ita ute för sen... Då kom jag bara hem med en tröja, skam!










Har inte nån direkt bra helkroppsspegel, yeaah!



Kommentarer:

1 kallamigadolf:

ojojoj vilken värd dag ;) den gör vi om HÖRRÖ!! och snygg är du också.. kul för dig.

me love you! <3

2 Emma från Karesuando:

"Den här gången kom vi ihåg att memorera detaljer bättre så det gick fin fint att hitta tillbaka" X) mitt hjärta Sväller av stolthet <3 Ser att något gått in i nöten... haha..



Här i byn har det varit - 31 grader idag om inte mer. Satans kalllllt men i Luleå blåser det säkert och deet göreinthär ;D



Ita är ett mycket trevligt sällskap har jag lärt mig och nu ser du det åxå XD... Hon är ju Ita så :)



Äh...Ni ser ut att haft superskoj OCh snygga kläder Sanna! Nu sängen, GODNATT <3



ps. Vill du följa med till Oslo????? :D

3 ZännaH:

haha jo emma, nåt har gått in i nöten ;) trots allt!

hahhahaha precis ;D

tack tack emma :'))



hmmm, jag har nog inte råd med Oslo ;o ;(

4 sandra:

vad fina grejjor du hitta :D ska också åka till luleå vare sig jag åker själv eller inte! alla är bara fattiglappar så ingen har råd att följa med. annars får jag väl tvinga med lasse under pistolhot :) heh.

Kommentera här: