Marry me, Juliet, you'll never have to be alone. I love you and that's all I really know!

Heysan hoppsan, har ni saknat min uppdatering om min allmänt slappa vardag? Okej - förstår det!

Tänkte börja med att skriva "i dag har jag..." men det är överskattat så jag gjorde ej deT.

Jag och Emma har varit hos henne i dag (ätit kladdkaka, sportlunch och en annan choklad). Hmm förlåt sanna för att du ger dig själv massa sjukdomar i framtiden, men okej. Den dagen den sorgen (inte, sörjer redan nu för vad som kan komma skall).

Vi har varit med klassen Ä-N-D-A upp till Bergaskolan i dag för att vi skulle träffa läraren till asylbarnen som vi kommer ha aktiviteter med varannan vecka, 8ggr sammanlagt, med start nu på fredag...

Ser INTE framemot det, pga min engelska och osäkerhet på mig själv när det gäller engelskan. Hoppas min grupp får barn som är bra på svenska!

s*tan*s långt att gå dit varje fredag, plus att vi ska "avsluta" våran gemenskap med dom där, som jag fattade det. Eftersom dom åker hem med bussen, jaja. Jag behöver motion
(HATAR ATT GÅ)!!!

Broccoligratäng är gott!!!
Det hade vi i skolan i dag haha.

Historia provet är framskjutet till nästa måndag, pga att 3orna hade nåt obligatoriskt just (idag), så vi skjöt fram det och var ledig från lektionen i dag = sovmorgon (!!!)
TRAGISKT på det sättet att jag pluggat som fn till det och jag hade viljat ha det bakom mig, men men. Fler repetionsdagar.

ALLTSÅ KAN NÅGON REDA UT MINA PROBLEM???

1) Säger man "vilja" eller "vela" (jag hade viljat / jag hade velat)?

2) Hur stavar man "repetera" i annan form typ "repetition" eller "repitition". (Det sista såg väldigt fel ut).

Jag har frågat folk i min närhet varje gång jag behöver använda någon av dom här orden, hur man stavar dom. Lik förbannat glömmer jag ändå bort det vareeeeeenda gång,!

I morgon ska jag (hör och häpna) plugga lite till körkortet (på internet). Det är kul, OM man väl kommer i gång, men det är just det där "OM" som är problemet...!  


weird and ...... weird.

emoooo, håret är slö slappt och likgiltigT efter tvättning, inte okei!

JUST! Höll på att glömma dagens citat!
(Som jag snappat upp från ett eller annat håll).

JA, jag är ett citat-freak, många av citaten har jag faktiskt skrivit upp från "barnserien" som gått, Guds3flickor.
Hittills har jag nog inte sktivit så många som är därifrån, men jag har många uppskrivet. Bland annat den här under:

Livet - Det är ungefär som att lära sig cykla, det måste vara lite jobbigt, man måste ramla några gånger för att lära sig, men det viktiga är att man sen vågar fortsätta å lära sig fast man misslyckas på vägen"

Kommentarer:

1 Donken:

velat, och repetition. :P och weird. ;P fastän du inte frågade. Ita fick spunk på mig en gång, för jag rättar alltid alla jämt.. haha- så de får du väl med nu. ;) fast hon fick spunk genom att hämnas. fast det var rockiii jag skrev. menade att jag uttalade det så. men han stavas ju rockyyy men de visste jag ;) hahaaa.. pöss

2 DONKEN:

hähä :D du är för söt. nattis!

3 Jessica:

Mycket kloka ord de sista <3 förlåt sanna för att du ger dig själv en massa sjukdomar i framtiden xD

HAHAHA <3 humor.

4 DONKEN:

du har fått ett AWARD av mig, kolla bloggen där. :D pöss

5 h-f:

Vela, är ju att tveka.. Att vela fram och tillbnaka. Jag skulle säga "jag skulle vilja" och repetition (:



och i.o.m de här barnen så blir du tvungen att träna din engelska, det blir skitbra ! se det som en utmaning ! (:

6 iitaa:

Jag är som sagt en äkta jäkl* blogghatare.. men jag ska kika in hos dig då & då XD



att bara se text, lockar mig inte XD därför är jag mer på bdb ;D



men ska försöka komma in lite sådär ibland :D <33

7 Sandra:

EMO :D

Kommentera här: