sommarlov =))

Sitter hos Jessica, ita har sattit på lösnaglar på mig, med superlim... (: ett tips från anna, få se om det är bra, om inte annat så lär dom ju inte lossna i första taget.. Väntar på att anna och hennes syrra ska komma och hämta mig och sen köra oss till lasse på klassfest. Efter det blir det krogen för några av oss, eller alla... :)

Ska bli såå kul! Har längtat hela veckan, synd bara att mitt hår och sminkning inte riktigt är som jag vill att det ska vara.... :(

Kan inte fatta att vi föresten har SOMMARLOV nu?!?!? whuta fuuck! Alla sommarplaner ska inom en kort tid, eller ett par månader genomföras. Känns som att jag från och med idag måste göra nåt bra/vettigt/kul för att få ut så bra sommarlov av det här som möjligt. Man kan ju tänka att "jag slöar, gör vad jag känner för och sover.. För det är ju lov"... Men det är just DET som ger en ångest i slutet.

Jaja, vet inte vad jag mer ska säga så säger väl, trevlig helg, trevlig sommar! :)

Kommentarer:

1 sandra:

vafan om lösnageln fastnar nånstans flyger ju hela riktiga nageln av XO

Kommentera här: