Söndag - Dagen Gud Glömde

Klassfesten var fail, vi var kanske 6 stycken där. Krogen i fredags var mer än AWESOME!! I går var det dock inte lika kul, vi kom för sent till ferrum och dom släppte inte in mer folk..................................... Det var skit, skit, surt, drygt, jobbigt, äckligt, dåligt gjort, osv. Dom har FAN två våningar och ÄNDÅ släppte dom inte in fler folk och öppnade på övervåningen också. Dåligt!!!
Jag har just slängt in en kladdkaka i ugnen och förövrigt är jag trött, trött, trött. Eller slö, hängig rättare sagt.
Kul med värdelösa inlägg, jag vet.
nej hejdå.

Kommentarer:

1 sandra:

ja det var riktigt dåligt surt du

2 h-f:

Jaha ? Varför ska tjejer inte se ut så då ? Det är skitsnyggt, ser sunt ut och man har en kropp som håller och orkar med.. Vad skulle det vara för fel med det nu då ?

Ja.. Kanske lite släkt är vi kanske.. (;

3 Jessica:

Sv: På något sätt tkr jag att det var länge sen, men jag kan ändå inte fatta att han är 1 år, men de känns som att vi var hos mikki för över ett år sen, ja :D konstigt dedär!

4 sandra:

Jag veet. typ sorligt att kolla på! ja det är mkt möjligt att det är din ryggsäck;) pusssssSSs!

5 DONKEN:

säg till när jag ska fixa den nya headern åt sig. du får skicka nåra balla bilder också. Men som du vet har jag fortfarande bara paint, så det blir ju inget snyggt photoshop, direkt... ;)

6 DONKEN:

ja, lite kul vare, eller hur? :P men nu vet du iallafall var öland ligger, välle... ;)

7 DONKEN:

japp, man kan inte hitta på eget som man tycker är bra.. ;/ men imorn ska han iaf börja dagis. ;)

8 kalix crew:

Do you speak it?

Kommentera här: