en del av sommaren 09 i bilder!

KUL ATT ALL TEXT RADERADES!!!
JAG VAR PEPP PÅ ATT SKRIVA, DOCK INGE MER!!!

okej... *tar 30 djupa andetag*...
Då börjar jag om: Tänk att det blev så här bra och lyckat med det ändå! :D
Och jag tror att sommaren kan bli rätt så bra ändå, trots allt..! :)
I dag har har förövrigt bestämt för att gå på Kiruna Festivalen i alla fall. Jag lär bli ruinerad. Men livet är till för att slösa pengar så vafan...
På fredag blir det kanske klassfest och för oss som hunnit bli myndiga blir det krogen, några av oss i alla fall! :D

Saker jag måste och bör göra innan skolavslutning:
1. Lämna in historia boken
2. Lämna in svenska boken
3. Söka fram psykologi boken (kan sluta dyrt annars...)
4. Lämna in kameran, minneskortet tjorvar!!!
5. Föra över filmerna från videokameran till cd-skivor. *Sist jag gjorde det blev det misslyckat, bara ljud - inge bild!!! :(*
6. Rensa och vika kläderna i min garderob. Brukar göra det innan sommar, då har man livslust och ids börja med sånt.. Tänker jag i alla fall XD
7. Testa kläderna jag ska ha på fredag, tubtunika, om man nu kan kalla den för det. Måste se om den hålls på plats.
8. Testa frisyr
9. Rensa datorn och göra en ominstallation
10. BÖRJA TRÄNA!!!
Jag tror det var allt...
Och förövrigt igen så.... jag säger bara en sak: ödet!!!
Jag är väl schizo, men jag har nästan börjat tro på de! :o

Förra sommaren:



(en av höjdpunkterna med sommaren - cykla på byn höhö;)



hahahaha


höhö, mina söta trötta syskon <3







<3
Den här sommar ska bli minst lika bra, helst ännu bättre! <3

Kommentarer:

1 itaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

Ja den sommaren var kul! :D och cykla på byn är THE SHIT!! :D

ÄLSKAR alla fina bilder du lagt in på mig :)<3

badjö (:

2 sandra:

va FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINT inlägg MYCKET FINA bilder!! hahahhah gulligt alla sover : ) )) ) ) )) )) )) )) oooooh bullE!

3 Anonyma Emma:

Ja och denna sommar ska du vara med mig Sanna och trästock GLÖM INTE DET!!!

4 sandra:

varför är DU så söt?

5 sanna:

haha vad söta ni är allihopa! Blir ju nästan rörd! XD :D <3333333333 puss på er!!!

Kommentera här: