28 maj tvåtusentio

(3 månader sen jag fyllde år, hEhEhE)

Helluuuuuuuuuu!
Jag har inte dött, har bara inte en helt frisk dator..

I dag blir det krogen, i morgon uppstigning 7.00 och i väg till Norge över dagen, → efter det blir det krogen igen.
Det här är 3e helgen, det kommer bli minst 5 helger i sträck om vi räknat rätt.
Jag som vägrade gå till stället förut kan inte tänka mig ett liv utan det, hahahah okej inte riktigt då men nästan! :D

Har förövrigt fått sommarjobb, eller jobb eller vad man ska kalla det, som personlig assistent. Ska dit och prata med någon på onsdag, sen blir det "inskolning" med en kund då (heter det så?!) och sen om vi fungerar ihop så börjar jag jobba.

Skönt att det är ett jobb som man kan ha då och då, när som helst typ. Även fast jag går i skola (det är inte bara under sommaren alltså),  och det bästa är att jag inte behöver jobba varje gång dom ringer, för dom stämplar inte.. :)

Exakt 2 veckor kvar till sommaren slutar.. :)
Somliga ändrar/förstör/sviker/blabla, finns mycket ord, men en resa till Skellefteå med Emmsan blir det nog i allafall. Om åtta veckor blir det troligen Trästockfestivalande i Skellefteå med mina kära vän. Om pengar finns dvs. :)
Bil eller tåg? DET är frågan!

Melissa Horn kommer dit blandannat <3 typ den enda jag känner igen om man kollar på namnen bara. Sova i tält tänkte vi göra, men vet inte om det blir så mkt sovande med fyllisar utanför tältet, kanske inte en så bra idé trots allt. GRATIS är själva festivalen med - ett av Norrbottens kriminellaste festivaler tydligen, öhmm....

Prismässigt känns det mer värt att åka dit och betala bensinpengar för ungefär likamycket som själva BILJETTEN till Kiruna festivalen kostar.. Men ändå vill jag på KF, vill in i öltältet för första gången! :)

Vad mer då? var och kollade på mösspåtagningen i järnvägsparken i dag, kaaalllt! Det som var så fint väder tidigare under dagen... :(



Våga det. Bestäm det. Genomför det.

Kommentera här: