...

FAN VAD LESS JAG ÄR!!! försover mig var och varannan dag! JAAAAAAAAAA, jag lägger mig försent, i söndags somnade jag på måndag, alltså natten till måndag där vid TRE... i går somnade jag dock vid ETT och jag vaknade för engångs skull till klockan, men glömde väl ställa om den sen...

Det värsta är att jag var DÖDSTRÖTT, och då menar jag dödstrött, igår vid 21-tiden när jag och emma pluggade, men när går jag och lägger jag bort DATORN? svar: HALV ELVA!! och smsar till ett nångång...

Jag som skulle börja skärpa mig, och speciellt med katastrof rädda liv kursen, eftersom att den bara är till jul och jag redan har en del frånvaro..

Jag vet inte vad som har hänt med mig, skolless kanske det heter? Dåliga sovvanor?

Kommentarer:

1 sandra:

Skolless? Ska jag säga dig vad damen! MOBILEEEEN. INTERNET. (!!!!!!!!!!!) vetdu vad? stäng av allt klockan tio så ska du se på grejer;) utvilad sanna efter mindre än en vecka!

2 sandra:

jo ja det var nå killar som hade knäckt låset, nån hannes och jonte nå jag vet då inte iaf, så hade dom lämnat meddelande att dom knäckt mitt lås + telefonnummer haha. säkert skitrolig sysselsättning!

3 sandra:

ja klart det gjorde :D vad skulle det annars handla om? ;) jag vet jag är djup!



jaa det tycker jag du ska börja göra det från och med idag! men vet du jag somnade typ halv 3 i förrgår, inte frivilligt men fattaaa vad jobbigt det var att vara så trött resten av dagen efter. började 8 och skulle ha matteprov och skolfoto huur kul är inte det? :D

4 sandra:

först och främst varsågod! jag tänkte på dig när jag valde den!



och för det andra byyyyyyt din jävla bloggadress från jag heter inte fredrikssyster till din vanliga Xd jag trycker ju alltid där jag när jag ska gå in hit och svara och så står det helt feel.



ja men då hinner du kanske inte hamna i riktig djupsömn så då är det lättare att stiga upp på morgonen, men då kanske du är tröttare under dan :)

5 sandra:

justja skolfotot, nää ingen av oss tog ensambilder :o trodde inte man skulle/kunde det? men annars hoppas jag att det gick bra, förhoppningsvis ser man inte helt åt skogen ut!

Kommentera här: