Fak U Retard!

Ja....idag åkte jag buss med min syster. En massa retardos satt också med däribland Bengans mördare.. Jag fick ett starkt begär av att mörda den personen men lyckades hålla mig från det :) Ein grosse Scheisse Boot är vad han är! Dessutom har jag lärt mig hur man ska bete sig när man går på stan: Man ska gå rakt in i folk och morra "Öh, flytta på dig" med en grov och dov kepskilleröst.



Nu är jag hemma i byn. Jag har käkat några mackor och druckit 4 koppar kaffe.. Detta blev ett högst ointressant blogginlägg som ingen vill läsa.

Puss och kram/ Emma...


Kommentarer:

1 sanna:

hahahahhaa, du är så jävla bra!! !:D kul att du uppdaterade ;) jaa den dumma Bengan-mördaren borde få sig en smäll! :@



pusssssssssssssssss <333

2 Emma...Who?:

YeZzz i know, jag är jävla bra!

3 sanna:

" "Öh, flytta på dig" med en grov och dov kepskilleröst." hahahhaha XD :D (Y)



hur fan kom du på att det är så man gör då? Xo jag hänger inte med :D

4 Öh, flytta pårej!:

Du vet en massa småskitar satt med på bussen och de uttryckte sig så vettdu! Du vet bybogärsar with tiny p....................?

5 sandra:

HAHHAHA jaaaa jag vet XD hojja vad sjuk du är XD "vi är bara människor". finns mångamånga fina minnen :') (L)

Kommentera här: