Högst Ointressant läsning!

Sanna som är ägaren till denna blogg vill att jag ska skriva något i den. "Vad som helst mellan himmel och jord" säger hon. Humm...faktum är att jag inte kan skriva saker på beställning, bara sådär plötsligt. Jag har inget viktigt att berätta och inte en människa vill läsa det jag skriver i någon annans blogg!

Tänker inte skriva om vardagssysslor, det är det mest ointressanta man kan läsa om (som detta då).

"Idag har jag ätit en macka och den var god".. Alltså vem vill veta att man ätit en macka? Men just sådana inlägg är såå typiska :)



Jag är ingen skrivare kan jag tala om. Det har jag lärt mig efter flera års försök att skriva ned de saker jag tänker och känner. När allt kommer till kritan och jag väl sitter där med penna och papper så är det som om något stort blockerar min hjärna, allt är tomt och jag har tappat skrivförmågan. Precis som nu, den är som borta...


Ah! Jag hade kunnat skriva ned min aggression mot en heel del olika saker. Men just nu känner jag ett enormt stort hat mot för många saker för att ens orka ta upp allt här. Men det inkluderar bl.a. Män (denna vecka), människor som inte vet vad det pratar om (okunskap), främlingsfientlighet, elektriska apparater och just nu Ferrum som beslutat sig att skjuta upp deras halloweenfirande med en vecka. S.A.F! Om jag hade skrivit ned allt detta tillsammans med allt annat jag hatar hade det blivit en hel doktorsavhandling och det Seriöst är inte intressant! Som jag nämnt tidigare är jag ingen skrivare (haha).



Jag är helt enkelt inte på humör denna gång och Sanna, älskling förlåt för det!

Nu ger jag upp detta och slänger, som lovat, in lite random bilder på random saker.





En vanlig skoldag under en vanlig tråkig engelskalektion där ENDAST en massa papper ska fyllas i och....

...Sanna, hon tjuvkikar SÅKLART på det jag skriver <3

Till sist: http://www.youtube.com/watch?v=ssdgFoHLwnk är en låt som jag för tillfället avgudar <3

Pussochkram/ Emo Körkortslös¨

Kommentarer:

1 sanna:

hahaha, fan vad ful jag är på bilden!! Jag har skämt ut hjampis när jag kom in dit som ny etta, ja guu vet vad.



snygg du var i håret, där med mega rött! :D



haha hatisk vecka det här ;) pusss<3

2 E.t:

Ja visst var det snyggt! Men man blev less på det röda efter ett tag och det är så svårt at få bort det.. Ingen snygg utväxt kan man säga. Du e söt på bilden :) annat var det med en själv när man börja ettan, fy satan vad ful man var då! Mm...denna vecka är en mycket hatlig vecka. Allt kom på en gång. Nya tag nästa vecka då (:

Kommentera här: