Dag 14

Vad hade jag på mig idag

En mycket intressant grej att skriva om i dag.. för idag hade jag på mig...... *trumvirvel* KLÄDER!
-.-
I dag går sanna på påsklov och jag hoppas att jag slipper magsjuka/vinterkräksjukan.. En på boendet där jag avslutade min praktik idag hade fått nån slags spysjuka.. INTE helt okey.. Och in till henne var jag på morgonen innan vi visste att hon var spysjuk.. Hujj hujj!

Vad händer till påsk? För mig Blire nog dom närmaste dagarna att umgås med mina finaste, idag ska vi kanske ut å grilla.. I början /mitten av nästa vecka åker jag (och ita?) med bussen till byyyyyn!
Påsk = mycket godis... Mycket godis = gott = finnar= hål i tänderna, HEHE.

Ååå, varför kan jag inte få vara rik? Så jädrans mkt jag vill ha, i klädväg. Och till helg hade det suttit fint med after skiiiiiiiiiiiiiiiin som är i Björkliden typ.. Har jag pengar? nej! -.-



Lilly tube top White (1000) 59 SEK Brianna tank Aspen gold (2004) 129 SEK= vill haaaaaaaaa! 




Kommentarer:

1 h-f:

du är inte världsbäst på att uppdatera din blogg, men jag gillarej ändå ^^

2 johanna:

kolla min bloppis

3 Sandra:

Jag har en sån där kort tubtopp från gina i svart, den är snygg! :) jaa påsken var det ja, då käkar man. enbart.

4 sandra:

Jag har en sån där kort tubtopp från gina i svart, den är snygg! :) jaa påsken var det ja, då käkar man. enbart.

5 sandra:

okej jag kanske har postat hundra kommentarer eller så harj ag itne det, datorn laggar.

6 Sandra:

tack för upplysningen ;) visst ska de bli grymt! Pöz. ;)

7 Sandra:

Men tack snygging! :D

8 Jessica:

Jag har en såndär bh-grej ;)

Kommentera här: