<3

Att inte ha kvar en person i sitt liv på samma sätt som man varit van vid under en tid. Att plöstligt stå där 'ensam' igen, utan den man älskar vid sin sida. Minnerna finns kvar och gnager och svider bara till en början, man tänker att "men tänk om..." "ifall att..." hela tiden. Man blir nästan rädd för ensamheten, under dagarna göms det ledsamma i kroppen, men direkt dörrarna är stängda till mitt rum och jag sitter här ensam kommer tårarna och minnerna tillbaka.

Dofterna som finns kvar av dig, i täcke och kläder gör mig gråtfärdig och jag saknar dig och det fina vi haft som fan.. Vars jag än vänder mig, befinner mig och vad jag än gör, så finns det för det mesta något minne som påminner om dig eller om någonting som vi gjort.
Det gör ont det gör det.

Minnerna borde göra mig glad, och inte ledsen. Men jag antar att den stunden kommer när jag kan se tillbaka och le åt saker och ting som varit, i stället för att fyllas med ångest och förtvivlan..

Jag är glad och tacksam för dom bra stunder vi haft och alla fina minnen som vi skapat tillsammans, men känslan av att det inte blev som vi hoppats på från början gör bara jävligt ont!

Men min första kärlek nånsin, kommer såklart finnas kvar i mig livet ut och du kommer alltid att ha en stor betydelse för mig..


jagälskardig<3  

Kommentarer:

1 dinpappasyngstadotter:

ahww, vad fint skrivet alltihopa! det kommer snart att kännas bättre ska du se (; jag älskar dig sis, <3

2 Sisterfromanotherchrister:

allting blir bättre, puss! älskar dig ♥

3 Damn! I wish I was a lesbian..:

Det blir bättre, jag looovar =) Vet hur det känns, det kommer ta ett tag för såren att läka men med tiden gör det det. För varje dag blir det lättare att leva och hålet som man ständigt känner i hjärtat fylls åter igen, sakta men säkert.



Och du... jag tror inte att det bara finns en kärlek för varje människa här i livet. Det kommer nya chanser och jag slår vad om att du kommer bli stört-förälskad inom snar framtid..



Pusss, jag älskar dig gumms <3<3

4 Sandra:

fint sagt du! men det är så det är, men bättre tider kommer jag lovar (L) och du kommer hitta en ny kärlek i framtiden ska se. :)

5 Sandra:

uppdatera människa :)

6 Sandra:

hahahah ja tror säkert du har erbjudit en uteliggare din säng!

Kommentera här: