sanna goes pinsam

Nu mina damer och herrar har Sanna skämt ut sig totally...

Min outfit idag består av fula slitna jeans, en rosa tröja, en stor vit halsduk, en mössa (för att dölja det enormt skitiga håret), en fläta på vänster sida... Inge smink..............
Sanna och Emma måste och handla lite, så vi väljer då KONSUM för det är minst risk att se folk som man måste skämmas för när man ser...
Inne på Konsum är allt OK, tills vi kommer närmare kassan.....
Där står nämligen min och itas gemensamma vän, en snygg kille dessutom.....
HUR KUL VAR DET???

Jag kan ju lägga till att det jag skulle handla och bar omkring på var ett bindpaket och ett kakpaket, det gjorde ju inte saken mindre pinsam.....

Kommentarer:

1 Sandra:

hahaha näää. snygg tjej ju! du behöver inte oroa dig ;)

2 Sandra:

ps. jag har tappat ut tamponger för ett gäng gillar. ds.



hahhahahaa

3 Sandra:

jaa det var du ;) hehehe. ja nån dag i.. åtta. månne nian jag vet inte hundra ;)

Kommentera här: