Dag 16

Min första kyss

Jag vet inte riktigt datum på det, men det var i oktober förra året. Ni alla kan ju då gissa med vem ;) Vi hade hållt på å flörta länge och Christian hade många gånger försökt pussa mig osv. Men jag var en fjant och rädd för att jag inte skulle veta-hur-man-gör och sånt där (ni förstår vad jag menar). Jag är för pryd för att skriva om sånt här, HAHA!

Men det var iaf på folketshus parkeringen när jag, christian, ita, anna och josse drog raggen.. Christian gick ut för att röka, dom andra sprang iväg till nå andra bilar och började prata med dom...

Jag stannade kvar med Christian och då pöössssssssaaaaades vi, japp! Så vare, läskigt som attan och jag vågade inget mer än JUST en puss, eftersom jag var osäker och rädd att jag inte visste hur man gjorde XD



För övrigt har jag gjort Digestivekakor nyss! Jäkla lätt recept som Jecca gav, kulT :) Sen tänkte jag hoppa in i duschen, vi har dock inge roliga shampoon eller balsam så det gör det tråkigt att duscha, höhöhöh.

Tjilivippeeen

Kommentera här: