Från fatsooo till... nånting annat.. ;)

Äntligen har jag funnit motivationen till att sluta äta skit, bokstavligen ja! Äter hälften av vad jag brukar, om inte mycker mycket mindre till och med.. Men i matväg äter jag endast hälften, känns riktigt bra faktiskt.. Trodde inte jag skulle palla det, men har man gett sin fan på det så går det märker jag! :)

Sen har jag mina personliga matexperter: Tony och Jesper som säger hur jag får äta osv, haha.. Att man inte klarar nånting på helt egen hand nu mera, nog äre hemskt ;)

Torrkött är nu min drog ist för godis, känns hur bra som helst!

Tack för mig ;)

Kommentarer:

1 s:

duktig du är!

han har vart borta ca 1 och en halv månad nu, lite mera. ska vara borta max 2 mån till. så det är tungt ibland, vissa dagar värre än andra.. :)

2 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

Vill du bli dagens awesome? :) Det är som dagens blogg fast mer awesome ;) Det avslutas ikväll!
http://idahtt.blogg.se/2012/august/dagens-awesome.html

3 S:

Jodå jag har bölat tillräckligt för typ fem år framåt, innan han åkte alltså. Det var inte skoj men nu har jag bara grejer att se framemot så! :)

Nejdå det kommer han inte :)

4 Jessica:

Vad får man äta då? :) Vill å bli nyttig!

Kommentera här: