orvar

Slösa pengar är jag jävla bra på, förstår inte varför.. Var nyss på coop och vad över 400 kr fattigare när jag gick ut därifrån, slösar ungefär 100 kr varje dag, oftast mer än det..
Kommer aldrig ha råd till en bil i denna takt -.- bajs också!

Nu äter jag torrkött och dricker juice i vanlig ordning och väntar på att mamma pappa denko och daniel ska komma hem från stugan så jag slipper vara såååå ensam! Ita är och jobbar nu och Tony jobbar över eftersom han håller på å lackar Camaron..

Solen har legat på idag för en gångsskull och bara därför började det ööösregna just när jag gick till coopan, fml kände jag då. men gud kom nog på att jag är en god människa så solen höll på å löka sönder mig på vägen hem :)

Idag har jag storstädat mitt rum och bytt sängkläder så att min kära bror Daniel kan ta det rummet eftersom jag sällan och aldrig sover hemma mer.. Hatar verkligen att städa, även fast jag städade i bara underkläder så håller man ju på å löka sönder!

Denna vecka har jag inte alls jobbat, vilket jag skulle, eller jo i måndags.. men sen fick vi personalbrist, var endast jag som kunde jobba, dom andra är sjuka eller utomlands... Yeey, så åttonde veckan semester nu då.. Men på måndag jobbar jag igen, förhoppningsvis.. s.k.ö.n.t.!! jaaaag behöver massa pengar, ja hej å hå..

I övrigt så vill jag ha en lägenhet (!!!!!) har jag å Tony tur så hittar vi ju ngn, vilket vi kanske gjort.. mohahaha

Det var det. Tack och hej!

Finavännenviktor

Kommentarer:

1 S:

Man drar färgerna i håret, i topparna ska jag har det så blir det som ombre fast man tillfälligt! ska bli kul och testa :) om dom nu skulle vilja komma nån dag, men bor man i skogen så gör man. väntar på grejer från H&M home som skulle ta bara ett par dagar så :p

jag är också bra på att slösa :D vi kan känna oss oduktiga tillsammans!

Kommentera här: