14e jaaaaaaaaaaaaaaanuari

Hjäääälp vad jag fryser.

Denna vecka har varit händelserik kan man ju säga! För det första har jag jobbat för första gången på typ 5 månader! På Delfinen, en skola för barn med autism och andra funtionshinder.. Det roliga är ju att både Mari-Helen och Emma också har vikariat på SAMMA ställe, fast dock våningen ovanför! Vi träffas där dagligen, nångång, så det är kul.. Hade jag fått välja hade vi ju jag också varit på samma våning som dom, men ähh! :)

För det andra tog jag och Emma oss i kragen igår och drog iväg till Actic för att gymma! Det gick förvårnadsvärt bra och vi gymmade i cirka 2 timmar. Imon kör vi igen, hehehe! Träningsvärken sitter fint i kroppen alltså :D


Öhmm,, för tillfället är det om barn som går catwalk på tv.. Hur idiotiskt är inte det? Föräldrarna måste ju vara halft, om inte helt, vrickade i skallen... Jajaaaaa.


Kommentera här: