Hon som längtar till februari!

Mina framtidsplaner, för nästa månad iaf! För det första får jag lön då, vilket innebär:
- Åka till Narvik eller Luleå med vänner å shoppa!
- Åka till Alko/Karre med emma osv
- Beställa och shoppa en JÄVLA massa kläder (!!)
- Leva livet utan att tycka att en tia på marken är en stor skatt!

åå framförallt så fyller jag 20! Hur coolt är inte det egentligen?

Lenita fick körkort igår vilket är himla kul, vi börjar bli stora.. Öjöjjöjjj! Krogpremiären för ita var... sådär... det hade kunnat vara roligare om man säger så. På fredag var vi på en fest på Raggarklubben, där var vi så länge så krogen var inte värd 80 spänn mer (fast ita den galningen gick ju dit iaf), speciellt inte när dom skulle stänga 30 min senare..
Därför gick jag ita och Peter till Arran som var gratis ist, det var vi och kanske 8 pers till, Ja morro! Ita och Peter dansade bugg, ensamma som dom var på dansgolvet.. Forever alone!


Sen kom jag på den roliga idéen att fota på hemvägen, föller å glada.

Hejsvejs!


Kommentarer:

1 Sandra:

haha nej det mest tragiska är ju att det inte var det xD han var med dock och höll på att garva så han höll på att kissa på sig typ. det var jag själv som lyckades studsa pennan i pannan.... punktpunktpunkt. en av mina ljusa stunder i livet. (y)

2 Sandra:

intressangt..



hehehe.

3 Sandra:

nu kommer alla i detta kommentarsfält tro att jag inte kan stava.

4 sanna:

HAHAHAHHAHAH duergalen.se

Kommentera här: