seeemseteeer!!

Hej alla barn nu är det barnpogram! Jag är sinnessjukt jävla trött och om 25 minuter ska jag äntligen ta och lägga mig! Det är nämligen så att jag sitter uppe och väntar på att Tony ska komma hem efter sin lilla roadtrip till gve och vittangi!
Första dagen på min "semester" och den har verkligen suugit!! Jag och ita planerade så stort att vi skulle på ferrum, men njeeee.. Fy och fan vad opeppa vi blev efter en mysig middag hemma hos emma med henne och hennes syster! Trötta och halvdöda gick vi där ifrån (glömde ta mina 3 mediciner innan vi gick till emma så katten höll på å ta dö på mig kände jag)..
Jag är alltså väldigt förkyld nu, ser ut som att jag varit på ngn begravning för ögonen är röda å så vidarää!
nu ska jag släga upp en räändom bild och sen sysselsätta mig med nåt annat som håller en vaken, ciaaao! 



<3

Kommentarer:

1 Viiiiiiiiil du liigga med mig då oooom sanningen ska fram.......viiiiil du ligga med mig?:

Idaag e ju första dagen på semestern juh! Min dag: vaknade fyra när katten härjade med en leksak som jag gömde i nattduksbordet. Efter en stund börjar katten härja ,med en till leksak som jag gömmer men han hittar en virknål på golvet som han börjar spela fotboll med. Den gömmer jag åxå. JAa inte nog med det så efter alla gömda leksaker tänker katten " humm hennes fötter, skoooooooj!" och börjar hugga efter dem. Ja då jävlar tog jag fram vattensprutan och katten fick sig en stråle på sig. Hah! Så lade han sig ner och vilade. hummm...klockan sex nån timme senare, vaknar jag av att kattn leker med en penna. Den tar jag bort och det är lungt till kanske klockan nio. Då kliver jag upp, ger katten mat, vi lägger oss igen, jag sprutar lite vatten och vi sover till klockan ett :D Härlig morgon :)



Du får som jag många gånger sagt, bunkra upp med ett lager mediciner hemma hos mig aå att du inte dör varje gång du e på besök.



Förresten, vädret suger och nu ska jag äta hemmalagad mat, köttfärsbiffar, sås <3, grönsaker... MUMS säger jag då bara.



Puss och adjöss leverpastej/ ragnar (:

Kommentera här: